Spring naar bijdragen

transport van jeep naar tiel


darkwolf
 Share

Recommended Posts

hoi allemaal!!

ik hoef niet uit te leggen dat mijn nwe. motor een beetje tegenzat.

ik ben het op dit moment zo zat (en mijn vriendin mij omdat ik de hele dag niet te genieten ben) dat ik heb besloten om het resterende werk uit te besteden aan de heren van b&s.

debet aan dit besluit is het feit dat ik nogal een trip achter de rug heb met de truck (zuid-italie),dat ik de koppaking,waterpomp en thermostaat van naat's suzuki heb vervangen,nog een hondekennel in de tuin moet bouwen voor onze husky's en er nog steeds dingen in ons nieuwe huis moeten gebeuren terwijl we er nu toch alweer een leuk poosje wonen.

kortom,ik heb teveel aan mijn kop om het geduld op te kunnen brengen dat ik nodig heb om de motor af te bouwen.

uiteraard zou darkwolf darkwolf niet zijn zonder een probleem.... dry.gif

hoe mijn 4wd-aangedreven kreng in tiel te krijgen?

bij deze dus aan julie allen de vraag....wie kan mij zaterdag helpen mijn jeep in tiel te krijgen?

ambulance of slepen maakt mij niet uit.

uiteraard zet ik er een vergoeding tegenover.

ik hoop dat iemand me ff kan helpen.

greetz,darky bye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey allemaal!!!

wow!!!wat een medeleven!!!! thumbsup.gifsmile.gifsmile.gif

heel erg tof,waanzinnig bedankt,iets anders kan ik er niet op zeggen.

worshippy.gifworshippy.gifworshippy.gifworshippy.gif

echter heb ik goed nieuws... smile.gif

de koppakking waterpomp en thermostaat van de suzuki zijn succesvol geopereerd,hetgeen een zorg minder betekend en mijn zelfvertrouwen toch wel weer een oppepper heeft gegeven.

dus ben ik vandaag toch begonnen de versnellingsbak en koppeling onder darkwolf vandaan te halen.

na verwijdering van het vliegwiel kon ik zo kijken waar de gewraakte olielekkage vandaan kwam.

de keerring van de krukas bleek goed gerepareerd(weer een oppepper voor mijn ego)en de lekkage kwam van de zaterdag nacht geplaatste plug die niet voor deze taak geschikt bleek.

morgen dus een nieuw plugje halen en dan testdraaien.... smile.gif

begin weer helemaal op te vrolijken biggrin.gifblink.gif

als deze lekkage voorbij is rest mij nog het plaatsen van nwe.bougies en het uitlaatspruitstuk waarna er nog maar 1 ding moet gebeuren....;het fijnafstellen van de carberateur,blok heeft al gedraaid maar wel met enigzins stoten en horten...

iemand die hier heel erg goed in is?

oja...mijn nieuwe bumper moet er nog op wink.gif

nogmaals..allemaal bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hello folks!!!

nou,vandaag toch darkwolf naar tiel gebracht,op een aanhanger-ambulance achter de cherokee van jeep-ed.

dit ging allemaal prima en bij b&s kwamen we bas en albert nog tegen dus konden we ff bijpraten en de nieuwe bumper van albert bewonderen die in het echt nog veel mooier is dan op de foto's!!! thumbsup.gif

samen met nico ff naar een los blok in het magazijn gekeken en al gauw het probleem gevonden van de lekkage,er ontbreekt simpelweg een vrieskapje.

dit had ik niet door omdat er wel een soort plaatje achterzit maar die houd de olie dus niet tegen...

nou ja,heb afgelopen nacht weer wat te doen gehad wink.gif

in tiel kunnen ze nu gelijk de carb.afstellen en de olieen verversen,heb ik straks een zomer-klare jeep cj!!!

jeep-ed,nogmaals bedankt voor je onmisbare hulp van vandaag!!i couldn't have done it without you!! worshippy.gifworshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darky jij ook nog bedankt het was niet anders dan een J.V.D(jeepersvriendendienst),en daarbij weet ik nu ook de weg naar B&S.Jammer dat we eigenlijk aan de late kant waren.

Ook was ik nog op tijd thuis om boodschappen te doen mad.gif

We horen mekaar wel weer Dark

Suc6 JEEP(ED)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...