Spring naar bijdragen

25 november Nachtrit


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Goede avond,

Ik heb mij ook ingeschreven.... echter nog geen terugkoppeling ontvangen ...

Verder heb ik geen noemenswaardige terrein ervaring en ben ook op zoek naar een navigator (moet mijn zusje nog vragen).

Dus... desnoods / desgewenst / als last resort / wil ik wel navigeren bij iemand anders. Dan parkeer ik mij Jeep gewoon in Harderwijk.

Ik zag dat Pullie nog een navigator zocht.... Affijn opties te over. Alleen eerst graag even de bevestiging dat het door kan gaan. Anders maar even telefoneren.

Wat betreft de afstelling van 27mc of andere zaken kan ik ook wel wat meetapparatuur meenemen.

Affijn ik heb er veel zin in, ook al kan ik me er nog niet zoveel bij voorstellen. Ik heb geen trek om de halve nacht te moeten graven omdat ik geen terreinbanden heb :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Affijn ik heb er veel zin in, ook al kan ik me er nog niet zoveel bij voorstellen. Ik heb geen trek om de halve nacht te moeten graven omdat ik geen terreinbanden heb :-)

Rij je toch gewoon met ons mee. Wel even een berichtje sturen naar de organisatie dat je met de groep vd Zwan/vd Kooij/Kollee mee wilt rijden, dan starten ze je vlakvoor/na ons.

Als je een hoop Haags gebrabbel hoort..dat zijn wij....(1 GC, 1 zwarte YJ, 1 Blauwe.. ohmy.gif ...YJ)

Vraag jezelf wel eerst af; "Hoe ga ik met Haagse humor om...." laugh.gif

Van harte welkom hoor!

We hebben 2 lieren bij ons, sleeplinten, bietje ervaring etc etc, dus leef je uit, we laten nooit iemand achter (hoewel...ik ken iemand...nahja, laat maar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rij je toch gewoon met ons mee. Wel even een berichtje sturen naar de organisatie dat je met de groep vd Zwan/vd Kooij/Kollee mee wilt rijden, dan starten ze je vlakvoor/na ons.

Als je een hoop Haags gebrabbel hoort..dat zijn wij....(1 GC, 1 zwarte YJ, 1 Blauwe.. ohmy.gif ...YJ)

Vraag jezelf wel eerst af; "Hoe ga ik met Haagse humor om...." laugh.gif

Van harte welkom hoor!

We hebben 2 lieren bij ons, sleeplinten, bietje ervaring etc etc, dus leef je uit, we laten nooit iemand achter (hoewel...ik ken iemand...nahja, laat maar)

Lijkt me in orde. Haags gebr... ? Heb ik jarenlang mee gewerkt, dus ik weet een beetje om te gaan met de opmerkelijke woordkeuze. Dan neem ik een beetje Zaans dialect mee, vermengd met enige Goudse invloeden.

Ehh, maakt de groep vd Zwan /vd Kooij / Kollee gebruik van 27Mc? Of kan ik PMR gebruiken voor <strike>het </strike> <strike>gebrabbel</strike> de communicatie?

Affijn ik krijg er steeds meer zin in ...

Groeten, JPK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me in orde. Haags gebr... ? Heb ik jarenlang mee gewerkt, dus ik weet een beetje om te gaan met de opmerkelijke woordkeuze. Dan neem ik een beetje Zaans dialect mee, vermengd met enige Goudse invloeden.

Ehh, maakt de groep vd Zwan /vd Kooij / Kollee gebruik van 27Mc? Of kan ik PMR gebruiken voor <strike>het </strike> <strike>gebrabbel</strike> de communicatie?

Affijn ik krijg er steeds meer zin in ...

Groeten, JPK

Wij <strike>brabbelen </strike> communiceren via 27Mc (als tie t doet..... ph34r.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Lijkt me in orde. Haags gebr... ? Heb ik jarenlang mee gewerkt, dus ik weet een beetje om te gaan met de opmerkelijke woordkeuze. Dan neem ik een beetje Zaans dialect mee, vermengd met enige Goudse invloeden.

Ehh, maakt de groep vd Zwan /vd Kooij / Kollee gebruik van 27Mc? Of kan ik PMR gebruiken voor <strike>het </strike> <strike>gebrabbel</strike> de communicatie?

Affijn ik krijg er steeds meer zin in ...

Groeten, JPK

De Kollee2 praat ietwat Amsterdams en Kollee 3 en 4: Haags, Amsterdams en Achterhoeks.

Niet meer over nadenken of je meegaat, gewoon doen. Tot de 25e!

Das nou jammer maar ik ben bang in het donker ph34r.gifph34r.gifph34r.gif

Anders was ik wel meegegaan.

BULL

Onze kids van 7 en 9 gaan zelfs mee en toch ook bang in het donker, maar ze gaan wel dus ......

tot de 25e

cool.gif -->

ZOU WEL WILLEN GAAN MAAR MIJN JEEP LIGT DAN IN ONDERDELEN. DUS...........................................

Ik heb genoeg oproepen gezien voor navigatie (Pullie, EJG en ik geloof ook Jeepie) dus tot de 25e Olaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat (al grote) smoezen boek, word maar groter en groter he...

Altijd wel een reden om iets niet te doen, gewoon een reden zoeken om iets WEL te doen....

Als je een Jeep hebt gekocht (of nog erger, zelfs meerdere) geef je er al blijk van dat je niet altijd rationele beslissingen neemt, dus..... wink.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Kollee2 praat ietwat Amsterdams en Kollee 3 en 4: Haags, Amsterdams en Achterhoeks.

Niet meer over nadenken of je meegaat, gewoon doen. Tot de 25e!

Onze kids van 7 en 9 gaan zelfs mee en toch ook bang in het donker, maar ze gaan wel dus ......

tot de 25e

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Nov 3 2006, 11:37 )

<div class='quotemain'>

ZOU WEL WILLEN GAAN MAAR MIJN JEEP LIGT DAN IN ONDERDELEN. DUS...........................................

Ik heb genoeg oproepen gezien voor navigatie (Pullie, EJG en ik geloof ook Jeepie) dus tot de 25e Olaf.

Lijkt mij een goed plan. Als ik met iemand mee kan rijden....graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bevestiging krijg je nog... duurt altijd (te?) lang.... wink.gif

Is er al iets bekend.

Harderwijk is het enige wat ik weet.

Ik heb nog geen rectie gehad op het inschrijven....

Maar we hebben nog een week.

Morgen eerst naar Belgie kijken bij de Activ Challenge in Bertrix

Activ Challenge Bertrix

Mazzel Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...