Spring naar bijdragen

lier achter plaatsen


Recommended Posts

Ik zou of een bumper laten maken ( Sjikita) waar een lier inpast of een amerikaanse bumper met een amerikaanse trekhaak erin (hitch) zodat je er een stang met lierplaat in kunt schuiven.

Er zijn ook craddles , daar past een lier in en kun je er zo afhalen of een warn SDP short drum portable M6000 Superwinch en Warn hebben removable winchcradles die je met 1 hand in het gat van de trekhaak schuift.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de mijne heb ik hem op de trekhaak geplaatst.

Dus je monteert een trekhaak, daarop plaats je een standaard lierplaat die je bevestigd

met dikke bouten op je trekhaak.

Met die systeem komt je rollenvenster juist boven je trekhaak zodat je die nog kan gebruiken

en daarna heb ik mijn originele steun een klein beetje aangepast zodat die iets hoger kwam te

staan en kon ik mijn reservewiel gewoon meenemen.

Mijn relaiskast heb ik aan de binnenkant juist naast de familiebar bevestigd,

met natuurlijk een bediening naar de bestuurszetel dmv een relais en 2 polige schakelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je trekhaak blijft het laagste punt, soms is het wel een beetje een anker ja. Maar ik kan hem niet missen.

Voor mij stond de winch op de ideale hoogte, meestal gebruik je de achterse winch toch maar om je

achtersteven rond een boompje te krijgen of je te laten zakken op een erg stijl stuk en dan staat

hij op de ideale hoogte wanneer hij op je trekhaak staat.

Je kan hem ook gebruiken om zware lasten op je aanhangwagen te trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je trekhaak blijft het laagste punt, soms is het wel een beetje een anker ja. Maar ik kan hem niet missen.

Voor mij stond de winch op de ideale hoogte, meestal gebruik je de achterse winch toch maar om je

achtersteven rond een boompje te krijgen of je te laten zakken op een erg stijl stuk en dan staat

hij op de ideale hoogte wanneer hij op je trekhaak staat.

Je kan hem ook gebruiken om zware lasten op je aanhangwagen te trekken.

Als je het goed doet wel!

kan je achterklep dan nog open?

Als je het goed doet en goed meet wel ja!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...