Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

:yes:APK is gedaan en hij mag weer een jaartje.

Hij is goed nagekeken daar keurmeester een opmerking maakte over de bumper ( lijkt op een bullbar) dat die voorzien was van een goedkeur merk :Den het dus geen probleem is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij omdat mijn $5 rubber dustboot in Florida is aangekomen, en nu herverzonden gaat worden naar NL :-) over een paar dagen eindelijk de aandrijfas fixen!

Minder blij dat de totale verzendkosten een veelvoud van de productkosten bedragen :wacko:, maar nog steeds per boot (heb er maar gelijk 4 besteld) minder zijn dan een nieuwe of tweedehandse aandrijfas ;)

Tevens blij dat de persaccreditatie voor de Breslau rally bijna rond is :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vandaag maar eens mijn baas het gezegd hoe ik er over denk

werk 10 uur reis 6 uur krijg 8 uur betaald tja denk je dat ik gek ben

ja rammie is gek maar niet zo gek dus weer een baas versleten

is de laatste heb het geprobeerd maar werk gewoon voor mezelf kan ik ook gewoon weer lekker door de weeks offroaden en in weekend werken????;):lol::B oja was baas nummer 13 :wacko:

verder blij dat ik binnenkort weer nar zweden ga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben blij omdat ik de laatste tijd vrij vak in dit topic kan posten <_<

Blij omdat het werk van gisteravond volgens schema verlopen is, en ik het zondag dus af kan maken. Dan moet de Jeep keuringsklaar zijn :).

Zojuist een miscommunicatie met mijn freight forwarder in de US opgelost, dus het pakketje waar ik op wacht gaat straks het vliegtuig in. Daar ben ik heel blij om, want het is de eerste keer dat ik van hun diensten gebruik maakte, en ik was even bang dat ik beetgenomen was :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...