Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Dat is het elke dag geloof ik bij onze vriend Carl :rolleyes:

Hele beesten aan het spit is maar een paar keer per jaar hoor, bij feesten :lol:

Meestal eten we op wat bescheidener schaal:rolleyes:

Lammetjes op z'n marrokaans met couscous (méchoui), geprepareerd door Momo (zie foto) vormen wel het hoogtepunt. En, tja, de ooien mogen verder maar de rammetjes moeten toch echt het veld ruimen.

Theo, is die geitenkaas van eigen bodem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele beesten aan het spit is maar een paar keer per jaar hoor, bij feesten :lol:

Meestal eten we op wat bescheidener schaal:rolleyes:

Lammetjes op z'n marrokaans met couscous (méchoui), geprepareerd door Momo (zie foto) vormen wel het hoogtepunt. En, tja, de ooien mogen verder maar de rammetjes moeten toch echt het veld ruimen.

Elke keer als jij over dat spit begint krijg ik er weer honger van :rolleyes:

Denk dat we toch in de vakantie een paar daagjes langs komen:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....een groot deel van mijn bestelling bij Rockauto nu al binnen is (3 werkdagen :P)

Als je Priority verzending kiest (niet veel duurder dan standaard), dan is het bijna altijd 2 of 3 werkdagen, via FedEx. Ook geen BTW gedoe aan dedeur. FedEx stuurt je gewoon een factuur.

Daarom bestel ik vaak bij RockAuto. De gewone onderdelen zijn daar volgens mij niet duur, en bijna altijd snel in huis!

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...