Spring naar bijdragen

Met 326 km/u over de afsluitdijk


DUC
 Share

Recommended Posts

Quote:

Formule 1 coureur Robert Doornbos is zojuist met zijn formule 1 wagen over de afsluitdijk gereden. Met 326 kilometer per uur racete de coureur van het monument midden op de dijk naar Den Oever en weer terug. De race over de afsluitdijk was geheim gehouden, omdat er op de afsluitdijk geen ruimte is voor de vele formule 1 fans die organisator Red Bull verwachtte. De dag was namelijk speciaal voor chronische zieke kinderen die via de stichting Geluk en Vrijheid een onvergetelijke dag aangeboden kregen. De afsluitdijk is voor het evenement twee keer tien minuten afgesloten geweest.

en

Men wilde ook zien of de aanwezige flitspaal de snelheidsovertreding kon registreren. Wat hier uitgekomen is, is nog niet bekend.

De Rotterdammer nam het op tegen een helicopter waarvan hij het natuurlijk won.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote:

Men wilde ook zien of de aanwezige flitspaal de snelheidsovertreding kon registreren. Wat hier uitgekomen is, is nog niet bekend.

Duh, met een F1 zonder nummerplaat durf ik dat ook wel.

met een jeep lukt zoiets natuurlijk nooit: 20km in een rechte lijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwww......ik reed daar toevallig ook op die weg. Ik dacht al "wat is 't hier rustig" totdat ik op een gegevn moment in mijn binnenspiegel een 'ricer' zie naderen met spoilers en stickers.....ik denk even gas geven en ik heb hem niet meer gezien ph34r.gif

Ging hij je zo snel voorbij dan wink.gifph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...