Spring naar bijdragen

gaan er nog mensen 30 juli rijden op de maasvlakte ?


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zoals het er nu voor staat spreken we gewoon op de maasvlakte af.Begin van de middag zijn wij daar.

We hebben geen afspraken gemaakt over bbqen maar je weet het nooit.

Bdw Dez weet jij de weg naar de maasvlakte nog of zeg je nu al af? tongue.gif

Ik weet de weg maar kijk het nog ff aan wat ik doe smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat even duidelijk weten hoelaat jullie waar zullen zijn.

Ik heb nog een paar liefhebbers die me daarom vroegen.

Meetingpoint Mac Donalds Charlois/Groene Kruisweg.????? of zoiets?

als je gaat bar B knoeien zelf vlees meenemen??? blink.gifblink.gif

Laat ik het zo stellen......als iedereen zelf voor wat vlees zorgt zijn jullie bij mij van harte welkom om mijn bbq te gebruiken...

Evt. in dat kader ook maar bij mij afspreken zodat evt. vlees bij mij de vriezer in kan??

In dat geval is het mischien het makkelijkst om met dezperado ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar Spijkenisse te rijden...

Als jullie bovenstaande aanspreekt zorg ik overigens wel voor een kratje bier en een cola'tje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb Sander(SGteO) inderdaad nog gesproken, WE GAAN! Ik denk dat ik Ron ook nog wel over kan halen. dan kan er zondag gelijk gekeuveld worden over het rare geluid uit de aandrijflijn smile.gif

Me Jeepie staat buiten ook water op te vangen met zun bikini tongue.gif wist iemand de route naar de maasvlakte niet? http://www.martindrop.nl/index.php?name=FAQ&id_cat=1

Alleen vlees en colatjes meenemen is genoeg? toppie ik denk wel dat we mee willen doen, ik ga nog wel een paar regendansjes oefenen, als die gelukt zijn valt de bbq wel in het water

ps, ik ga zeker vergeten mijn lekdoppen op tijd terug te stoppen, als iemand me ziet, help me ff herinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb Sander(SGteO) inderdaad nog gesproken, WE GAAN! Ik denk dat ik Ron ook nog wel over kan halen. dan kan er zondag gelijk gekeuveld worden over het rare geluid uit de aandrijflijn smile.gif

Me Jeepie staat buiten ook water op te vangen met zun bikini tongue.gif wist iemand de route naar de maasvlakte niet? http://www.martindrop.nl/index.php?name=FAQ&id_cat=1

Alleen vlees en colatjes meenemen is genoeg? toppie ik denk wel dat we mee willen doen, ik ga nog wel een paar regendansjes oefenen, als die gelukt zijn valt de bbq wel in het water

ps, ik ga zeker vergeten mijn lekdoppen op tijd terug te stoppen, als iemand me ziet, help me ff herinnen.

Hey,.............pssssst............vergeet je lekdoppen niet !!!!! tongue.giftongue.gif

Ik gooi wel wat rommel uit het kerstpakket in de auto en kijk nog even wat ik met de kap doe , zit een radio en lekke stoelen in de wagen. unsure.gif ...zoek eigenlijk een tussenoplossing voor tegen de regen , is een bikinitop dan te klein ???

Misschien eens iemand aan het werk zetten met wat zeil en wat drukkers en klitteband... wink.gif

Als iemand nog wat heeft , sjouw het mee naar de zandbak !!! cool.gif

He Ad geen probleem dat colaatje,ik weet waar Dark zijn huis woont.

Mooi, gaan we daar maar eens langs......(kijken of er iets van waarde is biggrin.gif ).........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het wordt alsmaar drukker en gezelliger,.....yippie worshippy.gif , dacht dat iedereen op vakantie was maar dit overtreft mijn stoutste verwachtingen.........Gaaf !!!!!! Komt allen tesamen in de zandbak spelen ( hoop dat het wat wil regenen voor die tijd ,UCHE UCHE *ziet even niets door het stof * cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik het zo stellen......als iedereen zelf voor wat vlees zorgt zijn jullie bij mij van harte welkom om mijn bbq te gebruiken...

Evt. in dat kader ook maar bij mij afspreken zodat evt. vlees bij mij de vriezer in kan??

In dat geval is het mischien het makkelijkst om met dezperado ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar Spijkenisse te rijden...

Als jullie bovenstaande aanspreekt zorg ik overigens wel voor een kratje bier en een cola'tje...

Spreekt mij zéér aan..... maar kan helaas niet....

Heel veel fun allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist nog even met Martinus aan de lijn gehangen en de taken voor ons BBQ festijn zijn weer verdeeld;

Ik zorg voor een doosje hamburgers + broodjes en saus; hij voor het drinken (en de bananen ;-))

(ik zal nog ff kijken of ik een "wegwerpBBQtje" heb, incl. toebehoren....)

Oh ja, nu nog de Jeep niet vergeten...

Ik denk dat wij zondag rond 11.30 - 12.00 uur op de maasvlakte zijn.

Tot dan,

Groet,

sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrangler 92 komt mij rond 11:30uur ophalen en vandaar rijden wij naar Spijkenisse om Darkwolf op te halen.(mag nog niet alleen buiten spelen tongue.gif ).Dus ik schat dat wij rond de klok van 1 op de maasvlakte zijn.

Groetjes JEEP(ED)

Gaan we daar zolang over doen... sad.gif (of calculeer je vast olieverlies in wink.gif ).......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ron

Wat dacht je van een uur of 12 bij jou thuis afspreken?

Maar regel jij dan parkeerplekken want ik krijg de indruk dat het aardig druk gaat worden.

En voor de mensen die niet weten waar jij woont je adres ook.

Adres gegevens zet ik niet op internet...als iemand het adres nodig heeft om ook af te spreken om 12:00 uur bij mij thuis en dan gezamenlijk door te rijden, stuur dan ff een pm...

bbq is een electrische dus dat gaat lekker snel... smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee calculeer een colaatje in bij Dark tongue.gif En heb jij nog olie in je blok........................wat ouderwets!

EUHHHHHHHHH,....................soms wel biggrin.gifbiggrin.gif ..................nu even weer wel.....en soms weer even niet...( nu weet je hoe (s)hell aan die woekerwinst komt).....da`s iedere keer 5 ltr van mij !!!!!!! blink.gifblink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bbq is een electrische dus dat gaat lekker snel... smile.gif

met verlengsnoer?

Sander, Ron is ook overstag gegaan ( was niet veel voor nodig tongue.gif nou moet ie alleen op zaterdag zijn heg knippen)

In principe spreken we af bij de pomp op de a59 bij Fijnaart zo rond 10.30

zijn er nog meer jeepers die van richting bergen op zoom/roosendaal komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...