Spring naar bijdragen

Dutch Jeep®Camp 2006


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 356
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Akelig goed naar m'n zin gehad en ook erg blij dat de bezoekers van het Camp een leuk weekend gehad hebben. Is toch wel een beetje een veer in je reet voor 2 dagen hakken, zagen, graven en uiteraard ook schik hebben met de overige marshals wink.gif

Maar duik nu wel eerst m'n bed in haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een heerlijk weekend. cool.gif

Terug weg 2 Jeepers met lekke banden. 1 van de aanhanger en de ander van de oprijwagen. Hun terugreis duurde iets langer.

En Ab als je dit leest....... Heeft het gesmaakt?? smile.gif

hoi hoi

was weer een geslaagd weekend .

oke we begonnen een beetje traag lichten die niet goed werkte maar dat mag geen naam hebben .

lekker op weg en kwamen iets later op camping aan als de bedoeling was maar werden daar weer hartelijk en warm ontvangen met bakkie koffie waar we toch wel zin in hadden .

bedankt yvon en ab en alle andere die daar al lekker zaten te kletsen .

caravanetje gezet , bedje opgemaakt , stoeltjes erbij gezet en toen kon het weekend beginnen .

lekker drankje erbij vuurtje aan heerlijk .

fijn gereden mooi weer gehad dus in een woord harstikke gezellig .

veel nieuwe mensen ontmoet was weer een grote familie .

bedankt aan ruud en iedereen die hier toch maar weer iets moois hebben neer gezet toppie hoor .

tja toen weer naar huis we reden met mede jeepers terug en onderweg pats boem bandje stuk !!!!!!!!

we zien nog wieldopje aan komen vliegen maar ging goed niks geraakt .

tja maurice en dian dat was ff pech .

met z'n alle aan de kant

herman hup zwaailichtje te voorschijn getoverd en op dak gezet ( zo werden we toch gezien )

oke caravan los jeep van de wagen af toen kon het bandje gewisseld worden

kwam nog jeep utah dus .

nou toen nog even naar dichts bij zijnde tank station ( stonden toch wel beetje gevaarlijk zo langs de weg )

en daarna weer op weg naar huis .

verder geen problemen meer gehad en zijn met z'n alle weer veilig thuis aan gekomen

ik heb en met mij herris ook een te gek weekend gehad .

nou heel verhaal zie ik maar wilde het ff kwijt

groetjesssss kitty en herris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Salu!

Het was echt mooi!!!!!

Veele leuke en nieuwe mensen ontmoet en iederen was snel als hulp nodig was.

Het terrain was geweldig!

Pech voor alle andere duitse die niet mee gekomen zijn! tongue.gif

Leuke Fotos.

Hier een kleene film:

en hier enkele fotos op onze duitse forum: http://www.jeep-at-work.de/t241f16-Dutch-Jeep-Camp.html

Bedankt voor het mooie eventement!!!!! biggrin.gif

groetjes uit Duitsland

Dee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een super weekend gehad!!!

Vrijdag om 16.00 aangekomen, gelijk hartelijk ontvangen door de fam. Kollee en daar gebarbequed.

's Avonds naar het eiland gereden en terug en daarna gezellig met een heel stel een bakkie gedaan.

Zaterdag trail gereden met een leuk groepje o.l.v. marshal Karl. Meegedaan met de Concours d' Elegance, en tot onze verbazing de 3e prijs gewonnen.

's Avond een bakkie bij ons met Ed (Jeeped) en zoon Brian, en Niels en broer Richard.

Zondag met hetzelfde groepje weer trail gereden, en tussendoor de Bush Trail gedaan.

Het was helemaal super, totdat Karl zijn auto kapot reed. Dat was echt een domper om zo een super weekend af te sluiten.

Om 18:00 weer naar huis, na van "iedereen" afscheid te hebben genomen, samen met Ed opgereden. Om 22:00 weer veilig en heel thuis. Moe, maar voldaan. Ook de jongens hebben het fantastisch naar hun zin gehad.

Wij willen de Jeep Club bedanken voor de organisatie. Alles was uitstekend voor elkaar.

En fam. Kollee (en de rest die daar waren) voor hartelijkheid en gezelligheid.

Het groepje waarmee we gereden hebben, met name Ed.

Heel leuk om bij de namen nu ook gezichten te hebben,

Groetjes en tot Wamels

Albert - Ab de Bakkenbouwer

Petra - CJ-Petra

Michiel en Christian.

Foto's volgen nog......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ppffff,Maurice en ik moeten even bijkomen van een pech weekend!!

Maurice dacht ff slim te zijn en kocht vrijdagochtend nog snel een auto waar de jeep op kon en de caravan erachter.

Alles was perfekt,dacht Maurice

14.00uur afgesproken om aan te rijden,Herman,Frits en Reef en Yvonne met kids zouden we onderweg ontmoeten en mee verder rijden.

Helaas kwam Maurice er om 13.30uur achter dat alle kabels van de verlichting waren doorgeknipt!!

Dus moest ie dat eerst ff allemaal maken en aansluiten voordat we konden vertrekken.

Herman afgebeld en gezegdt dat hij alvast moest vertrekken met de rest.

Daarna Herris en Kitty gebeld want die zouden later aanrijden en daarmee afgesproken.

Jawel.......om 5uur konden ook wij aanrijden.

Herris en Kitty stonden al te wachten waar we hadden afgesproken bij een tankstation.

Wilde we daarna verder rijden.....maar nee....de verlichting was net een disco.....dus weer vertraging.

Daar weer een uur gestaan,niet te maken op dat moment,dus toch maar aangereden met Herris en Kitty vlak achter ons aan de hele weg!!!

22.00uur eindelijk aangekomen op plaats van bestemming,een hartelijk welkom van Yvonne en de rest.

Heel veel hulp gekregen met alles op te zetten en daarna ff lekker bijgekomen bij het kampvuur.

De volgende dag lekker ff terrein gaan rijden en alle stres was gelijk weg,totdat onze dochter esje ging survaivelen met een aantal kinderen,en jawel,ik werdt gebeld.

Ze was gevallen en had pijn aan haar pols!!

Maurice en ik het terrein weer uit en naar de eerste hulp van de jeepclub met esje.

En toen werden we door gestuurd naar het ziekenhuis want het was niet goed!!

Mijn buurvrouw Yvonne gelijk met mij en esje in haar auto en wij op weg......daar aangekomen zei de dokter dat ze waarschijnlijk haar kapsel gescheurd had,dus hup een zwachtel er omheen en in de mitella.

Yvonne,nogmaals bedankt daarvoor.

Nou,zondags nog een lekker dagje gereden,nog ff de verlichting gemaakt en om 18.00uur weer aangereden naar huis samen met Herman,Frits en Reef,Herris en Kitty.

En ja hoor,Herman een kapotte band gereden van zijn aanhanger,gelukkig gebeurde dit bij een tankstation,waar ze de band gelijk hebben verwisseld.

Nou weer verder gereden en onderweg een knal,en jawel,wij kregen weer aan klapband op de snelweg!!!

Nou,daar stonden we dus weer.op de vluchtstrook....

Herman stond gelukkig achteraan en zette gelijk zijn zwaailamp aan boven op zijn bus,was wel een suk veiliger!!

Utah kwam daana langs rijden en zag ons staan,stopte ook gelijk en bood ook hulp aan,erg sportief.

Hij heeft mij met de kids naar het dichtsbijzijnde tankstation geloodst zodat wij alvast van de snelweg af waren.

Ik had onze jeep alvast maar meegenomen.

Daar even te hebben gewacht kwam de rest er ook aan.

Daar nog ff alles goed nagekeken en daarna weer verder gereden.

Maurice reed met oprijwagen en caravan en ik met onze jeep naar huis.........en jawel om 0.00uur waren we eindelijk thuis!!

Al met al....een pech weekend dus.

Maar het jeepcamp zelf was wel weer reuze gezellig,een grote familie(bijna)op Hans na,heb hem wel gemist.

De keren die wij zijn gegaan was Hans er altijd bij en nu ineens niet,en dat is dan wel raar,miste hem gewoon sad.gif

Hoop wel dat het allemaal goed afloopt met Hans en dat het allemaal niet voor niets is geweest,dan is het gemis van hem ook niet voor niets geweest.

Nou een héél verhaal van mij.........groetjes dianne

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie verhalen en wat een mooie woorden.

Je leest gewoon de kick uit alle verhalen.

Wij zijn nu in Frankrijk...en alles goed hier.

Nice nice nice......

En de braadworst hier is echt niet lekker.....Dianne maakt ze veel beter.... biggrin.gif

Bratwurst in Frankrijk en Ga je naar Duitsland voor het Stokbrood en de Camembert ??? tongue.gif

Mickey nog de groeten gedaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad een super goed weekend....

Organisatie was zeer strak en voor alles was gezorgt...

Alle marshalls en overige medewerkers van de jeepclub gefeliciteerd met het wederom laten slagen van het grootste jeep-evenement in Nederland !!!!

Behalve het re-stylen van een fender geen schade of mankementen....das ook wel eens fijn...mijn gezwoeg van de afgelopen 4 jaar werpt blijkbaar eindelijk zijn vruchten af...

Wel wat mankementen aan de aanhanger verlichting maar heb begrepen dat dat heel normaal is... laugh.gif

Ben voornamelijk op pad geweest met Ab en derhalve wil ik jou nog even aanspreken op je geduld,inzet en gewoon gezellige aanwezigheid....je bent super....

Ook Tim,Richard,Dianne,Rice,Frits,Revika,Herman bedankt en in het bijzonder Yvonne kollee want dankzij jouw inzet was Naat mee!!!!

René...Top dat je het hele tering-eind bent komen rijden om ff te kijken !!!!

Jammer dat je er niet was Hans....heb mijn ontbijt erg gemist....nou ja....en jou ook wel een beetje... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me aan bij Kameeltje.

Heb genoten en weer een hoop leuke mensen ontmoet en mogen helpen om door het terrein heen te komen.

Ik zie uit naar volgend jaar.

Kwam er wel achter toen ik thuis kwam dat mijn achterste Dif. lekt bij de keerring dus even kijken of wij dat voor Wamel weer dicht krijgen of kijken hoe erg hij lekt.

Alle mensen bedankt voor het leuke weekend.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bratwurst in Frankrijk en Ga je naar Duitsland voor het Stokbrood en de Camembert ??? tongue.gif

Mickey nog de groeten gedaan ?

Je moet niet alles geloven.

Maar de braadworst zaterdag avond was top.

Mickey heb ik de groeten gedaan.

En Gaby vindt het werelds hier....

Mazzel.....

Weinig modder hier....

Wel even regen vanavond....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...