Spring naar bijdragen

Ik wil een V8 grand


Recommended Posts

Huh???

Wie heeft je in godsnaam dat wijs gemaakt????

Er werd mij verteld dat V motoren zijn gemaakt om zo compact mogelijk te maken, maar ik doe ook regelmatig terrein rijden met mijn auto maar een V8 lijkt mijn eerlijk gezegd sterker maakt minder toeren als V6 maar ik zou niks liever

willen een dikke V8!!(zou eerder stuk gaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een lekkere 1994 V8 ;-)

Mooie fabel trouwens.

Volgens mij is het bijna onmogelijk om het V6 blok of het V8 blok te slopen. Het kan wel maar daar moet je erg hard je best voor doen.

Jeeps zijn per definitie moeilijk kapot te krijgen. Er staan er dus ook weinig bij autosloperijen omdat bijna alles weer te maken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een lekkere 1994 V8 ;-)

Mooie fabel trouwens.

Volgens mij is het bijna onmogelijk om het V6 blok of het V8 blok te slopen. Het kan wel maar daar moet je erg hard je best voor doen.

Jeeps zijn per definitie moeilijk kapot te krijgen. Er staan er dus ook weinig bij autosloperijen omdat bijna alles weer te maken is.

Zo is het ook weer V8 kopen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een lekkere 1994 V8 ;-)

Mooie fabel trouwens.

Volgens mij is het bijna onmogelijk om het V6 blok of het V8 blok te slopen. Het kan wel maar daar moet je erg hard je best voor doen.

Jeeps zijn per definitie moeilijk kapot te krijgen. Er staan er dus ook weinig bij autosloperijen omdat bijna alles weer te maken is.

Meestal is het zo dat dingen kapot gaan als je het nët niet verwacht... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een paar biertjes erbij.

Hoe komen ze erbij dat een V8 snel stuk gaat.

Maar zoals een ander al zei....als het moet gaat alles stuk.

WJ 2000, V8, 4.7ltr 200.000km en daar wordt als een beest mee gereden.

Als het hard kan dan gaat het hard. On en offroad.

Is ook regelmatig zwaar beladen.

Buiten een vervelend stationair draaien momenteel, niets bijzonders aan deze auto gehad.

Een of andere ring op de achteras vorig jaar, maar hadden toen ook wel echt de beest uitgehangen op de Jeepcamp parcoursen in Zuid Frankrijk.

Startmotortje toevallig vorige week en een CDladertje wat al jaren kapot is.

En recentelijk op LPG inmiddels een 15.000 km.

Wilde eigenlijk de begrenzer er af laten halen, maar dan moeten er ook wat extra aanpassingen gedaan worden en anders stijgt hij op biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...