Spring naar bijdragen

Domaine de Marsoupe


boris
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Sjikita test z'n rolkooi uit in Marsoupe

sjikitaiw0.jpg

Hoe kom jij nu weer aan die foto Hans, die heb ik zelf nog niet eens. blink.gifblink.gif

Maar ik was blij dat de rolbeugel erin zat anders hadden we het raam op onze knieen gehad en was er misschien meer letsel geweest.

Maar alles is goed, geen persoonlijk letsel, buiten een blauwe vinger (die ik om de rolbeugel te beschermen unsure.gif tussen de stenen en de rolbeugel heb gehouden laugh.giflaugh.gif )

De jeep doet het ook nog helemaal, al is de raamstijl, motorkap, spatborden en grill aan vervanging toe. De body heeft een klein knikje gehad maar daar is mee te leven (denk ik)

Verdere foto's volgen nog wel op de dutchjeeplist site denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom jij nu weer aan die foto Hans, die heb ik zelf nog niet eens. blink.gifblink.gif

Verdere foto's volgen nog wel op de dutchjeeplist site denk ik.

Bas, ik heb de foto naar de jeeplist gemaild.

De rest volgt

Als je de rest van de foto´s van het weekend (en filmpje van het rechttrekken van je jeep) wil dan kan ik ze je effe prive mailen.

(laat maar iets weten op cjsteven@pandora.be)

Steven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, niet leuk Bas...

Hoe is dat nou eigenlijk gebeurt? Verraderlijk knikje in dat weggetje of zo?

cry.gif nee das zeker niet leuk, er staat nu een kromme, beurse banaan op onze inrit cry.gif En wat ik gehoord heb, was het een heeeeel lullig knikje in het weggetje. Misschien dat het gewicht van de bestuurder "doorslaggevend" geweest is. wub.gif

Ben wel blij dat de mannen zelf geen letsel hebben opgelopen en weer heel thuis zijn. En ook blij dat die rolbeugel na enig aandringen van mijn kant er toch in is gekomen. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cry.gif nee das zeker niet leuk, er staat nu een kromme, beurse banaan op onze inrit cry.gif En wat ik gehoord heb, was het een heeeeel lullig knikje in het weggetje. Misschien dat het gewicht van de bestuurder "doorslaggevend" geweest is. wub.gif

Ben wel blij dat de mannen zelf geen letsel hebben opgelopen en weer heel thuis zijn. En ook blij dat die rolbeugel na enig aandringen van mijn kant er toch in is gekomen. dry.gif

Kun je wel zeggen ja....

idd, blij dat het letsel meevalt. Ik dacht idd een lullig/verraderlijk knikje te zien in het weggetje.

Sterkte met het herstel van de banaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Was best wel een super gaaf weekje voor mij! Heen een drie daagse touristische route, twee dagen "spelen" bij Domaine de Marsoupe en daarna drie dagen routes rijden in de omgeving van...... Echt wel iets voor JeepClubNederland......

Binnenkort komt er een nieuwe site, met foto's en filmpjes van 't off-road gebeuren, zie www.marsoupe.agib.nl Van de DutchJeepList groep zijn foto's en filmpjes gemaakt.......

De familie Ackermans (exploitant) zijn bezig 6 bolletje-pijltjes routes te maken, ca. 80% onverhard en ca. 20% verharde verbindings weggetjes. Off-road voor: blauw, rood en zwart.

Ja........, jammer dat van Bas. Het is een technisch terrein en je moet zeer geconcentreerd rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...