Spring naar bijdragen

Domaine de Marsoupe


boris
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Je kunt er inderdaad kamperen , maar ze verhuren er ook kamers , zie op de site , en die zien er goed uit !

Er zijn er meerdere die kamers huren.

Tot op heden zijn we met 4 Jeeps , ik heb het bericht vandaag pas geplaast.

foto's zie : Foto's 2005 Marsoupe

foto's zie : Foto's 2004 marsoupe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt er inderdaad kamperen , maar ze verhuren er ook kamers , zie op de site , en die zien er goed uit !

Er zijn er meerdere die kamers huren.

Tot op heden zijn we met 4 Jeeps , ik heb het bericht vandaag pas geplaast.

foto's zie : Foto's 2005 Marsoupe

foto's zie : Foto's 2004 marsoupe

We willen daar terrein-rijden op zaterdag 22 juli en zondag 23 juli.

De meesten vertrekken op vrijdag .

We hebben ook nog eventueel een bolletje-pijltje rit die zouden we maandag kunnen doen , of op een andere dag.

Terreindagen 2 dagen : 50,-- (speciale prijs)

Eventueel bij genoeg animo bolletje-pijtje rit 15,-- (moet wel op tijd doorgegeven worden min. deelname 10)

Overnachting met tent/caravan : 10,-- voor twee personen

Er is ook de mogelijkheid tot kamers te huren , zeer nette kamers , dit zelf te regelen,

Op dit moment 3-06-06 zijn we al met 7 auto's en ongeveer 12 personen.

Graag wel doorgeven aan mij als je komt , dan kan ik het een en ander bespreken met de beheerster aldaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan waarschijnlijk mee Marcel.

Moeten dan wel een kamer regelen daar voor 4 pers. (2 min-of-meer volwassenen, 2 kids)

Zijn er dan iig van vrijdag t/m maandag-dinsdag

Kamers zelf regelen of heb jij daar connecties?

Groet

Ab

Liefst zelf regelen , het terrein rijden en de bolletje-pijlje rit zal ik wel regelen.

Geef even door als je definitief gaat , dan zet ik je op de lijst , ook even aangeven of je de rit wil doen.

tel. 0033-329890270 vraag naar Ivonne (spreekt Nederlands)

Ik heb het terrein besproken onder de naam Boris (ze weet er van dat er mensen kunnen bellen voor kamers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefst zelf regelen , het terrein rijden en de bolletje-pijlje rit zal ik wel regelen.

Geef even door als je definitief gaat , dan zet ik je op de lijst , ook even aangeven of je de rit wil doen.

tel. 0033-329890270 vraag naar Ivonne (spreekt Nederlands)

Ik heb het terrein besproken onder de naam Boris (ze weet er van dat er mensen kunnen bellen voor kamers)

ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ok

Voor Bas : je kunt kamperen aldaar : je kunt ook een kamer bespreken (tel.nr zie vorige mail)

Het afrekenen voor de kamers graag zelf doen.

Het terrein-rijden / camping zal ik daar wel afrekenen met iedereen.

Meestal doen we BBQ-en (vr-zat) , ik regel dat meestal voor ons vaste groepje , als er niet te veel bijkomen kan ik dat

ook wel regelen voor de mensen die van het Jeep-forum meegaan , worden er teveel kan ik ook eens informeren wat het kost om ter plekke te eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Bas : je kunt kamperen aldaar : je kunt ook een kamer bespreken (tel.nr zie vorige mail)

Het afrekenen voor de kamers graag zelf doen.

Het terrein-rijden / camping zal ik daar wel afrekenen met iedereen.

Meestal doen we BBQ-en (vr-zat) , ik regel dat meestal voor ons vaste groepje , als er niet te veel bijkomen kan ik dat

ook wel regelen voor de mensen die van het Jeep-forum meegaan , worden er teveel kan ik ook eens informeren wat het kost om ter plekke te eten.

Ik heb net weer gebeld naar Marsoupe , een BBQ komt op 15,-- p.p. , misschien dat we dat maar moeten gaan doen ,

incl. sausjes , brood , sla etc.

De rit schijnt een beetje toeristisch te zijn , er zit een burcht in om te te bezichtigen , een mooi oorlogs-monument , ik ben daar vorig jaar ook geweest (ziet er mooi uit).

Hij is 80% off-road , de meeste gasten gaan b.v. s'morgens de rit rijden , en s'middags terrein.

Het is idee is om dit zaterdags te gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net weer gebeld naar Marsoupe , een BBQ komt op 15,-- p.p. , misschien dat we dat maar moeten gaan doen ,

incl. sausjes , brood , sla etc.

De rit schijnt een beetje toeristisch te zijn , er zit een burcht in om te te bezichtigen , een mooi oorlogs-monument , ik ben daar vorig jaar ook geweest (ziet er mooi uit).

Hij is 80% off-road , de meeste gasten gaan b.v. s'morgens de rit rijden , en s'middags terrein.

Het is idee is om dit zaterdags te gaan doen.

Even een bericht voor Paul Kooij : (je hebt die banden bij me gekocht) , ik ben je e-mail adres kwijt , kun je mee even mailen , het gaat over Marsoupe , dan zet ik je in de mailing lijst.

(ik moet nl. het eten van te voren bespreken etc.etc.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een bericht voor Paul Kooij : (je hebt die banden bij me gekocht) , ik ben je e-mail adres kwijt , kun je mee even mailen , het gaat over Marsoupe , dan zet ik je in de mailing lijst.

(ik moet nl. het eten van te voren bespreken etc.etc.)

Paul heeft doordeweeks geen toegang tot het www. Maar gaat waarschijnlijk niets worden. Reken er maar niet op. Hij zal zelf nog wel definitief eea doorgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep inderdaad zal ik met de CJ meegaan.

Natuurlijk zal ook de WJ er weer bijzijn maar dit puur als trekauto voor de trailer.

Het wordt steeds drukker....

Het Jeepforum en de Dutchjeeplist komen dichter bij elkaar.

Veel nieuwe gezichten voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...