Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn vriendin had de tank leeggereden.

Zij: Goh, hij start niet meer. :wacko:

Ik: Op tijd tanken dan!

De carbo bleek uiteindelijk verstopt te zijn

Deze helemaal schoongemaakt tot aan de afstelschroefjes toe.

Nu loopt ie warempel nog beter dan voorheen.

Toch nog ergens goed voor geweest. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het echt niet (hij heeft echt nooit/bijna niets gedaan ..................................ok ..........10% wel ):) ( de motor zat vast geroest ):( ....( even los gehaald en schoon gemaakt , en voila , hij deed het weer 100%)

even off topic : .............maar volgens mij wisten de keurmeesters zelf niet helemaal waar ze op moesten letten .........................:P :P

.........oja moet ik er wel even bijzeggen, de jeep is bijna altijd topless gekeurd............

in iedergeval de aanjager doet het weer :lol::):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteren een ARB lierbumper gekocht met daarin een lier en erop twee lampen....:)

Vandaag even de " oude :lol: " bumper verwijdert en daarna op pad gegaan om de nieuwe aanwinst op te halen en direct te plaatsen ( makkelijkste transport op deze manier...:( )

Is echt een waanzinnig gezicht ( vind ik zelf..:D .)

Hier nog zonder bumper ( even behandeld gelijk, en even de velgen gespoten tussendoor....)

img7580lc0.jpg

img7587dj9.jpg

morgen wel een beter fotootje maken met licht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteren een ARB lierbumper gekocht met daarin een lier en erop twee lampen....:whistle:

Vandaag even de " oude :no: " bumper verwijdert en daarna op pad gegaan om de nieuwe aanwinst op te halen en direct te plaatsen ( makkelijkste transport op deze manier...:yes: )

Is echt een waanzinnig gezicht ( vind ik zelf..:blush: .)

Hier nog zonder bumper ( even behandeld gelijk, en even de velgen gespoten tussendoor....)

img7580lc0.jpg

img7587dj9.jpg

morgen wel een beter fotootje maken met licht...

Mooi hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...