Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vanochtend Radio binnen gekregen en ff ingebouwd (juiste bekabeling gehaald) Was in 20 minuten gepiept

autoradio%20002.jpg

Sony cdx-gt310 = Waarom deze ???

Er zit een front audio ingang op zodat ik mijn PSP er zo aan kan hangen, met 1gig aan mp3 er op.

Verder vond ik de radio redelijk verweg zitten van de bestuurders stoel dus ééntje gekozen met infrarood afstand bediening !!!!!

Zit goed geluid in maar hoor toch liever de motor ronken !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dacht effe snel me remblokken te vervangen, kreeg natuurlijk niet de remcilinder naar binnen, dus weer het bekende klusje de klauwen demonteren en restaureren, maar remt weer goed

dacht effe snel me remblokken te vervangen, kreeg natuurlijk niet de remcilinder naar binnen, dus weer het bekende klusje de klauwen demonteren en restaureren, maar remt weer goed!!

Hu dubbel??? (sponsor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de ZJ de achterhoek in gereden en een plaats reserveerd voor de caravan voor het weekend evenement in Halle. :rolleyes:

Tja, zo'n plek heeft niemand anders. Na het evenement hoeven jullie hem niet eens schoon te maken ( aan de buitenkant dan he)

Met de ZJ de achterhoek in gereden en een plaats reserveerd voor de caravan voor het weekend evenement in Halle. :thumbsup:

Tja, zo'n plek heeft niemand anders. Na het evenement hoeven jullie hem niet eens schoon te maken ( aan de buitenkant dan he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, zo'n plek heeft niemand anders. Na het evenement hoeven jullie hem niet eens schoon te maken ( aan de buitenkant dan he)

Tja, zo'n plek heeft niemand anders. Na het evenement hoeven jullie hem niet eens schoon te maken ( aan de buitenkant dan he)

Alzh2...???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn GC is vandaag weer goed gekeurd :rolleyes: Hij kwam zonder problemen door de APK. Volgend jaar komen er waarschijnlijk nieuwe schokbrekers achter. Nu moet er alleen even een extra uitlaat ophangpuntje gemaakt worden :thumbsup: , ik heb er pas een Borla uitlaat onder laten zetten maar als ik door een gat rij dan klappert die op een stuk ijzer. (klusje voor het weekend)

Groeten Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dacht effe snel me remblokken te vervangen, kreeg natuurlijk niet de remcilinder naar binnen, dus weer het bekende klusje de klauwen demonteren en restaureren, maar remt weer goed

dacht effe snel me remblokken te vervangen, kreeg natuurlijk niet de remcilinder naar binnen, dus weer het bekende klusje de klauwen demonteren en restaureren, maar remt weer goed!!

Hu dubbel??? (sponsor)

remcylinder gaat makkelijk terug met een lijmtang :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er een grote sokketang op gezet maar lukte niet en wist gelijk wat er aan de hand was, vocht tussen je afschermhoes is roest op je remcilinder en die zit heel nauw in het afdichtrubber en krijg je dan echt niet met een tang terug, en bovendien loop je de kans dat de rem blijft hangen omdat hij niet meer terug kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er een grote sokketang op gezet maar lukte niet en wist gelijk wat er aan de hand was, vocht tussen je afschermhoes is roest op je remcilinder en die zit heel nauw in het afdichtrubber en krijg je dan echt niet met een tang terug, en bovendien loop je de kans dat de rem blijft hangen omdat hij niet meer terug kan komen.

bij 4wd heb je een paar gereviseerde remklauwen voor usd 100

Ik was dat geouwehoer zat van die remmen die vast zaten.

vandaag bij mij

andere steekassen oude waren ingevreten en lagers naar de kl****

steekas voor zat een groef in die de oliekering erin had gesleten. ja die steekas die ik er net in had gezet in Spaarnwoude.

het dif achter versleten en voor idem dus alles vervangen en gelijk maar remschijven achterop.

oh en kroon en pignon wiel naar een 4.10 overbrenging.

Dus ik ben al weer door mn vakantiegeld heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag bij mij

andere steekassen oude waren ingevreten en lagers naar de kl****

steekas voor zat een groef in die de oliekering erin had gesleten. ja die steekas die ik er net in had gezet in Spaarnwoude.

het dif achter versleten en voor idem dus alles vervangen en gelijk maar remschijven achterop.

oh en kroon en pignon wiel naar een 4.10 overbrenging.

Dus ik ben al weer door mn vakantiegeld heen.

Zag hem staan Hans,

heb je Jeep nog effe geaaid !

Ging goed met hem..... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...