Spring naar bijdragen

Een nieuw hart voor Tribalman


Tribalman
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou ja jullie hadden het allemaal al gehoord dus hier effe een hele snelle update.......

Inderdaad het motortje loopt weer als een zonnetje, dus vanavond Exxon-Mobile weer gesponserd met dat mooie nieuwe motortje een uurtje laten draaien en vervolgens zonder kap ed naar huis gereden (met idd een regenbuitje op het hoofd) dus wat dat allemaal betreft.....Tribalman is weer onder de levenden.

Maar ja nu begint het pas, momenteel staat het jeepie voor de deur onder een zeer neerbuigend oranje zeiltje ( ja ik weet dat het Ek nog niet is begonnen) en begint het afbouwen, ook daarvan zal ik jullie op de hoogte houden dit daar ik wat plannen heb waar een ieder van jullie misschien ook wat aan heeft. Morgenavond wordt de avond dat ik eens ga zitten voor het in chronologische volgorde zetten van de foto's en voor het publiceren van mijn eerste filmpje MET HET MOTORGELUID zodqat jullie allemaal weten dat het hart van tribalman weer klopt.

Voor nu bedankt voor de sms jes en belletjes en weltrusten.

T

Die vannacht heel lekker slaapt!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar ben ik dan weer....

Het grootste project mijner jeep is klaar....... de motor hangt erin en na wat aanloop problemen doet hij het ook (de ontsteking zat 180 graden verkeerd, ja lach maar). Verder is inmiddels de hele jeep zwart van binnen en van onderen dus hij oogt in nieuwstaat (iemand die eenbod wil doen????) en van binnen is hij ook helemaal af.... ja voor de mensen die mijn jeep kenden voor dit project......je herkent hem niet meer. Al zeg ik het zelf je herkent hem niet als je onder de motorkap kijkt en van binnen ook niet zo strak is tie geworden.

Maar voor de rest van de projekten open ik wel een nieuw topic dus........

En toch wil ik langs deze weg een ieder bedanken voor zijn/haar reaktie en hulp (voor zover van toepassing)

Tribalman.

BTW de laatste foto's zijn van een net gepoetste Wrangler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou effe een up-date voor die enkeling die het nog volgt......

Inmiddels reed ik weer rond, ja al twee weken, maar de nadruk ligt inderdaad op REED want inmiddels is toch mijn stratmotor overleden....... Dus die gaat naar een revisiebedrijf asa maandag. Verder heb ik een probleem met de voorste prisas keerring die lek gegaan is, waarschijnlijk door het erin hangen van de motor, maar dat laat ik maar oplossen door mijn zeer gewaardeerde kollega's (ja liever lui dan rijk ja) dus ook dat komt goed van de week......... Dit alles houdt dus in dat ik hem gewoon kan verkopen......VERKOPEN??????? ja helaas wel maar de beslissing is van de week gevallen en we doen hem weg, ach het is net als met kinderen op een gegeven moment moet je er afstand van doen en voor ons is dat moment nu daar.

Dit was dan ook de laatstse Up-date van dit hele verhaal.

Bedankt voor alle reakties van medeleven en cynisme.

Greetz T

En voor een select gezelschap bedankt voor de hulp!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas maar op......

't Schijnt dat de gegevens van de biologische vader tegenwoordig op te vragen zijn.....

Staat er over 20 jaar plotseling een jongeman aan de deur z'n hand op te houden omdat hij een Jeep wil kopen rolleyes.gif

Kun je toch beter je Wrangler houden en dan aan 'm schenken, blijft hij in de familie.. tongue.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...