Spring naar bijdragen

bekende Jeep?


Beest
 Share

Recommended Posts

YEP ZIJN IDD HANDELAREN, DIE MANNEN WETEN ABSOLUUT NIETS VAN JEEPS.

Ze verkopen ze alleen maar en leggen er idd mooie velgjes op, maar stel ze geen technische vragen

het is dan ook een

han·de·laar (de ~ (m.), ~s/-laren)

1 iem. die handel drijft => commerçant, een man van zaken, koopman

en geen

mon·teur (de ~ (m.), ~s)

1 deskundige die machines, apparaten, leidingen e.d. in elkaar zet of herstelt => mecanicien, mekanieker, technieker

wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
bdw was al eerder positief langs gekomen klik

jaja, daar was ik ' s gaan kijken toen ik nog GEEN Jeep had..

Even deze flinke prijsverhoging buiten beschouwing gelaten en puur afgaand op wat ik daar zag:

het was best een leuke toko. De eigenaar had een paar jaar geleden z'n eigen bedrijf verkocht en

deed dit uit hobby. Prijzen liggen inderdaad aan de hoge kant, maar behalve het verhogen & verbreden

komt er 9 van de 10 keer ook een compleet nieuwe bekleding in bijvoorbeeld. Goed, ik weet dat dat dan nog

geen verhoging van bijna 5K euri kan veroorzaken, maar vind niet dat we deze man gelijk moeten afschilderen

als iemand ' zonder verstand van Jeeps ' of ' iemand die snel rijk wil worden' (want dat was ie al volgens mij).

Kort daarvoor was ik namelijk bij Vincent ' altijd 20 Wranglers op voorraad ' Leijten in Ketsheuvel. Vergeleken

daarmee was de Jeepstore een verademing...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het kan dat die m motorisch goed onderhanden heeft gehad,

dan is die prijs wel nodig want dan zal die dat geld daar voor nodig gehad hebben........

maar voor niks gaat de zon op dus ik verwacht niet dat er wat aan gedaan is.... ja goed poetsen.. het optische werk dus.....

jaja ik heb geen vertrouwen in handelaren wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet niet dat er ook een paar brede fenders flares op zijn gekomen. tongue.gif

En het verhogen........... daar heb ik nog steeds littekens van op mijn handen. biggrin.gif

Maar ben het er idd mee eens dat ie er al te snel weer op het net stond om de dingen die er niet helemaal ok waren op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

ding staat niet meer op die sait.....

zal mij benieuwen of de koper hier zich een keer meld

Datum eerste afgifte Nederland 10 augustus 2001

Datum eerste toelating 10 juli 1992

Datum aanvang tenaamstelling 14 juni 2006

Vervaldatum APK 13 juni 2007

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...