Spring naar bijdragen

HULP!


Ollie B
 Share

Recommended Posts

Beste forummers

Enige jaren geleden ben ik in contact gekomen met een enorm aardige engelsman. Mike. Ik weet niet wat het is maar wij beide hebben een soort connectie. Nu is hij ziek, ja nogal ernstig, maar hij had mij beloofd naar Nederland te komen om koninginedag te vieren alhier. En dat gaat dus gebeuren. Zo rond de 27 April zal hij met zijn vrouw arriveren in Nederland en weer huiswaarts keren zo rond de 1e of 2e April.

Nu leek het mij leuk, als hij met zijn vrouw hier enige dagen is, dat ik hun beide iets meer van nederland laat zien. Wat is dan leuker om met een Jeep rond te rijden door bijvoorbeeld de Veluwe of zo. Vandaar dat ik het idee had opgevat hun samen met de jeep een tour te laten doen bijvoorbeeld op vrijdag 28 april door de Veluwe of zo.

Omdat ik geen roadbooks zelf heb heb ik naar diverse club(s) gemailed met de vraag of zij mij daaraan konden helpen maar tot op heden nog geen enkele reactie. En dat valt me enorm tegen. Dus al iemand mij kan helpen.

Dan een nog belangrijker punt, mocht ik een roadbook kunnen bemachtigen zou het mooier zijn als ik met 2 jeeps die route zou gaan rijden. Met z'n vieren in 1 Jeep is niet echt ideaal. Natuurlijk met mijn eigen jeep ga ik rijden maar Mike en zijn vrouw zouden dan bijvoorbeeld in een andere Jeep kunnen rijden. Dus hier mijn 2e vraag. Kan ik van iemand zijn Jeep huren voor die dag. Ik weet dat dat gevoelig ligt maar het zou geweldig zijn als ik dit allemaal geregeld kan krijgen.

Als iemand me kan helpen, graag. Het hoeft allemaal natuurlijk niet voor niets maar ik denk dat we daar dan wel uitkomen.

Dus formummers ................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ollie,

Zoals je in een ander topic ("gewoon rijden") kunt lezen ben ik bezig met een route + roadbook voor een allroad tour rond Apeldoorn. Wellicht dat ik tegen die tijd e.e.a. wel af heb. Momenteel heb ik 115 km uitgezet, langs ook wel wat leuke "Oud-Hollandsche" en fotogenieke plekjes.

M'n Jeep (Cherokee) is niet te huur, maar ik wil evt wel voorrijden/als chauffeur fungeren, zeker als m'n RB dan nog niet klaar is. Vrijdagmiddag kan ik sowieso wel vrijmaken.

Laat maar weten of je hier mee uit de voeten kunt.

Edit: ze krijgen er - als ze het leuk vinden - een gratis les omgevingsgeschiedenis bij :-)

(/me is docent geschiedenis)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb even op de kalender gekeken, en zover ik het kan zien kan ik op die vrijdag, alleen net als DUC is m'n Jeep ook niet tehuur,

(Beest krijgt al een raar gevoel in de maag als Beestvrouw rijd ph34r.gif en ik ben er niet zelf bij) en nee dat ligt niet aan haar rijkunsten rolleyes.gif dus ik zou die dag helemaal van slag zijn ph34r.gif

maar als chaufeur wil ik best optreden,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb even op de kalender gekeken, en zover ik het kan zien kan ik op die vrijdag, alleen net als DUC is m'n Jeep ook niet tehuur,

(Beest krijgt al een raar gevoel in de maag als Beestvrouw rijd ph34r.gif en ik ben er niet zelf bij) en nee dat ligt niet aan haar rijkunsten rolleyes.gif dus ik zou die dag helemaal van slag zijn ph34r.gif

maar als chaufeur wil ik best optreden,

Same here brother...same here..... ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Mar 16 2006, 11:01 ) </div><div class='quotemain'>

En dat gaat dus gebeuren. Zo rond de 27 April zal hij met zijn vrouw arriveren in Nederland en weer huiswaarts keren zo rond de 1e of 2e April.

27e april arriveren en 1, 2 april naar huis......Foutje....

Sorry Jeep is niet te huur.....Alleen voor mijn vrouw......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Mar 16 2006, 11:01 )
<div class='quotemain'>

En dat gaat dus gebeuren. Zo rond de 27 April zal hij met zijn vrouw arriveren in Nederland en weer huiswaarts keren zo rond de 1e of 2e April.

27e april arriveren en 1, 2 april naar huis......Foutje....

Sorry Jeep is niet te huur.....Alleen voor mijn vrouw......

Thursday 27th April Arrival in the Netherlands

Friday 28th April Jeep tour in the centre of Holland

Saturday 29th April Queens day

Sunday 30th April / 1 may home

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif -->

Klopt foutje 27 maart arriveren 1 a 2 april huiswaarts

Nou snap ik er helemaal niets meer van. sad.gif

<div class='quotetop'>QUOTE

maar hij had mij beloofd naar Nederland te komen om koninginedag te vieren alhier. En dat gaat dus gebeuren. Zo rond de 27 April zal hij met zijn vrouw arriveren in Nederland en weer huiswaarts keren zo rond de 1e of 2e April.

Koninginnedag valt op 30 april (of za 29 april ivm zondag 30 april?)

Dan komen ze op 27 april en gaan 1 a 2 MEI huiswaarts?

Of gaan jullie een maand eerder koninginnedag vieren? rolleyes.gif

Of komen ze helemaal niet met koninginnedag? ohmy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Mar 17 2006, 10:38 )
<div class='quotemain'>

Klopt foutje 27 maart arriveren 1 a 2 april huiswaarts

Nou snap ik er helemaal niets meer van. sad.gif

Koninginnedag valt op 30 april (of za 29 april ivm zondag 30 april?)

Dan komen ze op 27 april en gaan 1 a 2 MEI huiswaarts? KLOPT

Of gaan jullie een maand eerder koninginnedag vieren? rolleyes.gif

Of komen ze helemaal niet met koninginnedag? ohmy.gif

Dan komen ze op 27 april en gaan 1 a 2 MEI huiswaarts? KLOPT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif --><div class='quotetop'>QUOTE(Ollie B @ Mar 18 2006, 09:19 ) </div><div class='quotemain'>

Dan komen ze op 27 april en gaan 1 a 2 MEI huiswaarts? KLOPT

OK.

Vergeet dan m'n laatste PB-tje maar.

Ik ga een poging wagen heel 28 april vrij te plannen, en niet alleen 's middags.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...