Spring naar bijdragen

schakelproblemen Cherokee Renegade 2005 2.8 automaat


vdk
 Share

Recommended Posts

Wat een verhaal dit kan toch niet waar zijn.

En dan lees je dit soort reclame.....

Jeep presenteert op de autotentoonstelling van Parijs de ingrijpend vernieuwde Cherokee. Het uiterlijk is opgefrist, het interieur verbeterd en de standaarduitrusting uitgebreid. Ook de techniek maakt een sprong voorwaarts: de 2.8 CRD is voortaan voorzien van een turbocompressor met variabele geometrie met als resultaat extra vermogen en koppel.

Hier moet een importeur toch wat aan doen.

Zend hem de link van dit forum.

Volgens mij zitten ze op betere reclame te wachten als dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

De Cherokee spartaans??? Met zo'n uitlating van iemand van de importeur snap ik dat de dealers het veelal zo beroerd doen.... blink.gif

De Cherokee is NIET spartaans, en de bak hoort gewoon zijdezacht te schakelen! Dat hij pas na 10 km naar de hoogste versnelling gaat, heb ik ook m'n twijfels bij! Ja, er zit een "opwarmprogramma" in de bak.... maar dat is hooguit enkele minuten actief! Bovendien is het volgens mij een 5-bak.....

Tip: ga een keer met een andere auto naar een dealer, en maak een proefrit in eenzelfde Cherokee als de jouwe.... Dan weet je de verschillen!

Hele goeie tip gaan we zeker doen, bedankt smile.gif

Wat een verhaal dit kan toch niet waar zijn.

En dan lees je dit soort reclame.....

Jeep presenteert op de autotentoonstelling van Parijs de ingrijpend vernieuwde Cherokee. Het uiterlijk is opgefrist, het interieur verbeterd en de standaarduitrusting uitgebreid. Ook de techniek maakt een sprong voorwaarts: de 2.8 CRD is voortaan voorzien van een turbocompressor met variabele geometrie met als resultaat extra vermogen en koppel.

Hier moet een importeur toch wat aan doen.

Zend hem de link van dit forum.

Volgens mij zitten ze op betere reclame te wachten als dit.

Als het andwoord cq. de oplossing van de importeur niet goed is voor ons ga ik zeker de autobladen aanschrijven

desnoods betaal ik er voor maar ik zal ze krijgen tongue.gif

Wat jij over Parijs schrijft wist ik niet, ik zal mijn dealer een link sturen, en als ik weet wie mijn contact persoon wordt bij DCNL krijgt die ook een link

Bedankt voor de info en de help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verhaal dit kan toch niet waar zijn.

En dan lees je dit soort reclame.....

Jeep presenteert op de autotentoonstelling van Parijs de ingrijpend vernieuwde Cherokee. Het uiterlijk is opgefrist, het interieur verbeterd en de standaarduitrusting uitgebreid. Ook de techniek maakt een sprong voorwaarts: de 2.8 CRD is voortaan voorzien van een turbocompressor met variabele geometrie met als resultaat extra vermogen en koppel.

Hier moet een importeur toch wat aan doen.

Zend hem de link van dit forum.

Volgens mij zitten ze op betere reclame te wachten als dit.

als het goed is krijgen we aankomende week een voorstel van de importeur als we er niet uitkomen zal ik de link stuuren en alle 4wd tijdschriften aanschrijven ik heb namelijk op papier van daimlerchrysler dat het heel normaal is dat i zo slecht schakelt hoort bij dit type zo staat het letterlijk, dus kan daar alle kanten mee uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

al de kans gehad om in een andere te rijden?

mss iemand van forum die de zelfde heeft?

Neen mij dealer heeft er geen, ben wel iemand tegen gekomen met nu 17.000 km op de teller die heeft 2x een nieuwe versnellingsbak gekregen is zijn auto de laatste keer 2 maanden kwijt geweest heeft precies de zelfde al wij hebben (renegade 2,8 diesel automaat) zei hebben ook al contact via de importeur

dus dat beloofd wat hij heeft er geen vertrouwen meer in, hij zou me op de hoogte houden.

Ik heb nog wat spullen van een wrangler hoes voor band, matjes en een afdekplaat voor achterin

maar weet niet hoe het werkt met foto's er op zetten iets met url:

weet jij hoe dat werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemaal,

Vandaag maandag 20 februari 06 gesprek gehad met dealer + importeur, we zijn eruit ze deden een voorstel van € 32.000,00 voor de inruil van de Cherokee Renegade 2.8 op een limited 2.8 handgeschakelt

dat was geen goede deel moest € 6.400,00 bij betalen dat geprek ging helemaal fout. De dealer + importeur hebben ons alleen gelaten en hebben met elkaar geproken voor een ander voorstel ( ik had namelijk gevraagd of het mogelijk was een Grand Cherokee 3.0 CRD op grijs kenteken) het voorstel ging nu over een Grand Cherokee 3.0 CRD alleen geen grijs kenteken,

dat werd ons zo aantrekkelijk gemaakt dat we dat maar hebben gedaan.

Dus eind goed al goed

Bedankt voor al jullie reactie

Groeten Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeh... netjes! Kostte ff wat moeite, maar het eindresultaat lijkt me goed.

En wanneer wordt de GC geleverd?

Owja.... wie er een KJ 2.8 Diesel zoekt.... Eerst ff Vincent PMen! Je zult de zijne per ongeluk kiezen uit het occasion aanbod.. blink.gif

tongue.gif

Deze week of begin volgende week smile.gif

De Renegade staat bij de Jeep dealer in Uithoorn en het kenteken is 77-RT-TX de kleur is Dark Khaki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus: gekochte auto is k*d, wordt nix aan verbeterd, maar er kan wel meer verdiend worden aan inruilen met een ander auto. Heeft de dealer ook geld opgeleverd... goeie truc dry.gif die GC? nieuw? ster occassion?

Ik ben blij voor jullie dat jullie er uit zijn, ik zelf hou er een slechte smaak aan over.

Maar goed: Weer een GC'er erbij cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus: gekochte auto is k*d, wordt nix aan verbeterd, maar er kan wel meer verdiend worden aan inruilen met een ander auto. Heeft de dealer ook geld opgeleverd... goeie truc dry.gif die GC? nieuw? ster occassion?

Ik ben blij voor jullie dat jullie er uit zijn, ik zelf hou er een slechte smaak aan over.

Maar goed: Weer een GC'er erbij cool.gif

Ik zal het jullie vertellen ze hebben ons een korting gegeven van € 14.000,00 smile.gif op een GC 3.0CRD Limted incl navigatie biggrin.gif dus denk niet dat ze wat verdienen

en ze behouden hier mee een klant, die na eerst een grijs kenteken cherokee inruilde op een wrangler 2.4 benzine die de paarden trailer niet eens (terwijl ook ze wisten dat daar mee gereden zou worden)

met windkracht tegen de zeeburgertunnel uit kon komen toen een cherokee renegade 2.8 diesel met schakel problemen waarvan de importeur rustig zegt (van een auto van bijna € 50.000,00) dat het een spartaanse auto is en als ze onderdelen zoeken in het magazijn niet naar jeep zoeken maar naar een truck en dat die schakel problemen bij zo'n auto horen, nu een Grand Cherokee (nieuw uit de doos)verkopen waarvan ze zelf 100% achter staan en hun max. korting geven is toch top smile.gif . Dus 3 auto's aangeschaft in nog geen jaar tijd, ZE MOESTEN DUS WEL WAT DOEN dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... feitelijk jammer dat ze het eerst zover laten komen....

Maar op zich wel netjes opgelost dus, al heeft het heel wat ergenis gekost...

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je Grand!!!

Bedankt voor het medeleven en je reactie, zal vertellen of het bevalt we hebben hem waarschijnlijk volgende week

Ik lees af en toe over een jeep club zijn jullie daar allemaal lid van zijn der meer of is er maar 1 en welke is dat

waar kan info krijgen cq lezen etc smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Tja... feitelijk jammer dat ze het eerst zover laten komen....

Maar op zich wel netjes opgelost dus, al heeft het heel wat ergenis gekost...

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je Grand!!!

Hallo Alemaal,

Wilde even laten weten dat de nieuwe grand perfect rijd en helemaal top is.

Ik dank iedereen voor alle berichten.

Deze auto is echt aan te bevelen.

groeten Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...