Spring naar bijdragen

Brabantrit (4x4 "de Veluwe")


87wrangler
 Share

Recommended Posts

U bent vanaf 10:30 uur welkom in café-restaurant in 't Groene Woud aan de Helvoirtseweg 186 te Vught. Tussen 11:00 en 11:30 willen we dat u de route gaat rijden. En om ±15:00 uur verwachten we dat de eerste het eindpunt zal bereiken. De route is ± 120 km lang en bestaat behalve uit veel onverhard ook uit 3 moeilijke stukken. De eerste is lastig voor auto's met weinig bodemvrijheid en hiervoor hebben we een omrijroute. De tweede is ook lastig maar voor de meeste wel te rijden. Het derde gedeelte is alleen voor diegene met veel bodemvrijheid en de banden van een tractor. Ons hoofd-uitzetcommissie kwam er met zijn camel niet doorheen. Ook hier is een alternatieve route gecreëerd. Hopelijk zien we jullie allemaal weer op 19 februari in café-restaurant in 't Groene Woud.

PS. Mocht u na afloop willen blijven eten in café-restaurant in 't Groene Woud dan adviseer ik u om een tafel te reserveren. Volgens de bedrijsfsleider is het zondags vaak zo druk dat hij na 16:00 uur niemand meer binnen laat.

Enkele plaatjes van het voorrijden:

Rick.JPG

Frank.JPG

Meedoen?

Leden betalen € 14,- niet-leden € 21,-. Inschrijven kan op de site van 4x4 "De Veluwe"

edit: andere foto's geplaatst ivm wegvallen source eerdere plaatjes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit op de foto's.

Enne als ik nu een steen gooi gaat er met 5 tellen bij het groene woud een raam kapot blink.gif oftewel het is hier in onze achtertuin te doen.

En ik kan jullie vertellen dat er hier in de buurt echt mooie stukken liggen, waar je jezelf lekker heel de dag bezig kunt houden.

Ik weet niet of de route ook in de richting van Liempde gaat want daar is het altijd zo mul dat je alleen maar 4x4 ziet zonder wielen.

Ik zal deze week eens even mijn bijrijder polzen en dan denk ik dat wij mee gaan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

ik ben er ook bij, kom vanmiddag net van Wolfs vandaan, me eerste echte modderbandjes, heb al een beetje in de buurt gespeeld, men wat een verschil met mijn atx.

de wagen staat nu aan de overkant in een garagebox om 8 uur komen de nieuwe shakkles er op.( droog en verwarmd sleutelen.... lekkkeeerrrrrr )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... weer thuis.. smile.gif

Leuke dag gehad! Best een mooie rit, veel onverhard en soms zwaar.

Ook leuk: een stuk of 7 Jeep's! 4x4smooker en XJos88 heb ik gesproken. En gezien heb ik ( volgens mij....): RAVI, martinus_ en JeePieRo.

Foto's:

IMG_5064.JPG

IMG_5070.JPG

IMG_5074.JPG

IMG_5078.JPG

IMG_5085.JPG

IMG_5090.JPG

IMG_5096.JPG

IMG_5095.JPG

IMG_5097.JPG

Enneh....

Plaatstelijke gladheid..... blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... weer thuis.. smile.gif

Leuke dag gehad! Best een mooie rit, veel onverhard en soms zwaar.

Ook leuk: een stuk of 7 Jeep's! 4x4smooker en XJos88 heb ik gesproken. En gezien heb ik ( volgens mij....): RAVI, martinus_ en JeePieRo.

Yepper de Yep da waren wij idd 87wrangler, maar hoe kun je nu over een zware route spreken ???? Martinus en ik hebben de gehele route in 2wd gereden en ja zelfs het zware stuk zoals ze dat in het road boek omschreven.

Alleen in de speeltuin bij de Lansaard in Veldhoven heb ik op 4wd gestaan en in het speeltuinje langs het kanaal daar waar je lekker naar beneden door de dikke slijk heen kon daar ook in de 4wd en de rest van de route 2wd met af en toe wel wat leuke wielspin.

Foto's:

dsc041131gv.jpg

dsc041038kz.jpg

dsc041005kk.jpg

dsc040883pg.jpg

dsc041179mo.jpg

De laatste foto is genomen bij ons in Vught waar we lekker met zijn allen zijn gaan eten.

(p.s the next time willen we meer ZWAAR biggrin.gif want ik heb maar een keer vast gestaan en dat was op de Lansaard speeltuin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't was leuk..

Leuke route, lekker van de omgeving genoten, onderweg nog gepicknicked tongue.gif

mocht af en toe iets zwaarder en iets meer onverhard, maar al met al wel een leuke rit.

Verder iemand nog foto's? Er heeft iemand foto's van mij gemaakt op het "moeilijke" stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... weer thuis.. smile.gif

Leuke dag gehad! Best een mooie rit, veel onverhard en soms zwaar.

Ook leuk: een stuk of 7 Jeep's! 4x4smooker en XJos88 heb ik gesproken. En gezien heb ik ( volgens mij....): RAVI, martinus_ en JeePieRo.

Foto's:

IMG_5064.JPG

IMG_5070.JPG

IMG_5074.JPG

IMG_5078.JPG

IMG_5085.JPG

IMG_5090.JPG

IMG_5096.JPG

IMG_5095.JPG

IMG_5097.JPG

Enneh....

Plaatstelijke gladheid..... blink.gif

Ziet er goed uit. Had de karcher savonds ook wat te doen zo te zien. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Next time.

Ollie B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dsc041038kz.jpg ,

ik zei toch dat dat vrij schuin was! toffe foto Jiepiero thx die drukken we af

De route was inderdaad een beetje tam, in vergijlijking wat er was belooft op de webside en enkele malen aan de telefoon, er zat 1 leuk stukje in van 300 meter wat 2 keer werd gebruikt

Ons hoofd-uitzetcommissie kwam er met zijn camel niet doorheen. Ook hier is een alternatieve route gecreëerd.
die hebben we niet gevonden lijkt me een belediging voor zo'n wagen of een complimentje voor Jeep.

Wat wel super was, waren de 2 verkeerde plaatjes zodat je in een akker eindigde, zie filmpje 87wrangler, daar heeft iedereen dankbaar gebruik van gemaakt.

we hebben ons op een speelplaatsje en een stukje bos nog lekker uit kunnen leven, hoorde wel niet bij de route maar maakte de dag wel helemaal goed.

4x4smooker nog even gesproken na de rit, die had dezelfde fout gemaakt als ik aan het einde van de rit "iets" te hard door een grote plas gereden en wat vocht in de motorruimte gekregen, bij mij de ontsteking een beetje nat, doekje en klaar. bij smoker bleek het ook mee te vallen.

87wrangler, jup jou hebben we een paar keer gezien, jammer dat je in het bos ff geen tijd had, volgende keer beter.

Al met al een geslaagde dag met een lekker etentje achteraf.

PICT0047.JPG

PICT0084.JPG

PICT0057.JPG

PICT0055.JPG

PICT0088.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...