Spring naar bijdragen

Brabantrit (4x4 "de Veluwe")


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Ons hoofd-uitzetcommissie kwam er met zijn camel niet doorheen. Ook hier is een alternatieve route gecreëerd.

Hier is nu toch een kleine aanvulling op nodig...

Er waren 3 zware stukken in de originele route. Een dikke week voor de rit, werd de route nogmaals gereden door de organisatie en wat bleek: één van die stukken was door de autoriteiten intussen blijvend afgesloten voor alle motorvoertugen... Vervolgens was er nog een deel, het zwaarste stuk in de route, dat gedeeltelijk over privé terrein ging... Jullie raden het al: De eigenaar trok op het laatste moment de toestemming om over z'n land te rijden in sad.gif ! Reden? Niet bekend gemaakt.... mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat werd ons ook medegedeeld door de organisatie, maar ja wij wisten toch nog wel wat leuke stukken te vinden in mijn regio.

Dus wij waren als een van de eerste gestart en je raad het al we waren als laatste terug omdat we verschillende keren wat te spelen hebben gevonden.

@martinus, was wel ff lekker he in dat eetcafé smile.gif volgende keer moet je de ossehaaspuntjes nemen vreet je je vingers bij op.

Ik heb nog wat foto's voor je die mail ik je zo ff door, en mail mij die andere foto's eens die jullie hebben gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...