Spring naar bijdragen

advies bladveren???????????


 Share

Recommended Posts

goeden dag kan iemand mij een advies geven wat ik het beste kan vervangen. de bladveren van mijn cherokee 4.0ltd zijn waarschijnlijk aan vervanging toe deze staan namelijk recht(horizontaal) dus niet bol.Als ik deze laat vervangen wat is dan beter nieuwe bladveren+ad aleafs wordt hij dan veel te stug?????????? of nieuwe bladveren en extra hulp veren tussen de achter as is dit voldoende????????????? of alleen ad aleafs op de oude blad veren?????????????

wie heeft er informatie waar ik wat aan heb alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet voor ad dinges gekozen. Maar totaal nieuw pakket incl. schokbrekers.

Apegapen ???? Kerst is al een paar dagen geleden hoor.

P.s. Nu wel een snelle reactie ??????????????????????

Yup...ben nou toch hier. rolleyes.gif

Misschien was er geen reactie omdat niemand iets weet of degene die het wèl weet op vakantie/weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat mijn probleem is. Ik kan niet zelf sleutelen omdat ik gehandicapt ben. Mijn beslissingen staan en vallen dus bij advies. Ik ben helemaal verzot op mij Jeepie en wil hem nog lang niet kwijt.

Hmm.. je beslissingen vallen en staan dus bij je mening. En die vorm je door advies, maar ook door veel te lezen.

Ga aub niet blind voor advies van 1 persoon, zeker als je zelf nog twijfelt.

Maar goed, wel 1 advies: heb de volgende keer wat meer geduld met eventuele antwoorden. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Een dag niet geduldig is een dag in de stress wink.gif

een dag niet gereden dat is pas stresss

mijn keus is dit bij B&S te laten doen omdat ik hier ook vaak over gelezen heb op het forum toch handig zon forum

daarom vroeg ik advies allemaal bedankt en een fijne jaar wisseling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het advies van B&S is nieuwe blad veren dit was na aanleiding van foto van mijn bladveren naar B&S

ad aleafs kon al niet meer mijn blad veren staan echt horizontaal zelfs klein beetje in gedeukt van daar dit advies ik weet niet hoe jouw veren er bij staan en schok brekers dit is om beter contact met de weg wand alleen bladveren is niet voldoende als deze ook versleten zijn

Mischien kun je ook een foto naar B&S sturen en een advies vragen kost niets sukses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het advies van B&S is nieuwe blad veren dit was na aanleiding van foto van mijn bladveren naar B&S

ad aleafs kon al niet meer mijn blad veren staan echt horizontaal zelfs klein beetje in gedeukt van daar dit advies ik weet niet hoe jouw veren er bij staan en schok brekers dit is om beter contact met de weg wand alleen bladveren is niet voldoende als deze ook versleten zijn

Mischien kun je ook een foto naar B&S sturen en een advies vragen kost niets sukses

vind je commentaar op het late reageren beetje belachelijk

Iedereen hier doet zn stinkende best om advies te geven

en dan zo reageren omdat je niet binnen 24 uur een passende oplossing hebt gekregen

Beetje verwend gedrag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het advies van B&S is nieuwe blad veren dit was na aanleiding van foto van mijn bladveren naar B&S

ad aleafs kon al niet meer mijn blad veren staan echt horizontaal zelfs klein beetje in gedeukt van daar dit advies ik weet niet hoe jouw veren er bij staan en schok brekers dit is om beter contact met de weg wand alleen bladveren is niet voldoende als deze ook versleten zijn

Mischien kun je ook een foto naar B&S sturen en een advies vragen kost niets sukses

Op zich een goeie oplossing, ze weten waar ze over praten daar.

Ik weet dat er een manier is om de oude veren weer 'vorm te geven' ...maar hoe en wat precies weet ik niet. Ben geen bladveer-kenner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iedereen kijkt juist om te kijken of het iets is waar ze verstand van hebben en zo ja om hun advies/mening te geven. ik heb het ook bekeken omdat het misschien iets is dat bij een YJ ook voor kan komen en binnen mijn expertise ligt. in dit geval was het zo dat ik niet een antwoord kon geven waarvan ik overtuigt ben dat je er iets aan zou hebben en in dat geval ben ik van mening dat het wijzer is om geen advies te geven dan een slecht advies.

stel ik zou add-a-leaf adviseren en daar zouden jullie later na een hoop geld uit te hebben gegeven niet tevreden over zijn. in dat geval heb ik meer schade veroorzaakt dan wanneer ik wel lees en mijn mond hou.

oftewel, we zullen het echt moeten lezen om een eventueel geschikt advies te kunnen geven en ik blijf erbij dat ik liever geen advies dan slecht advies heb. ook is het zo dat een heleboel mensen (vooral deze tiojd van het jaar) niet dagelijks op het forum zitten dus ook niks kunnen adviseren in een dag tijd.

maar ik hoop wel dat het lukt met de nieuwe veren en schokdempers!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mischien vind jij dit vervelend, maar als er heel veel mensen en leden in totaal 27 hebben gekeken is een reactie toch een kleine moeite of is dit te veel gevraagd als je al er naar kijkt ik denk dat we beter over dit onderwerp kunnen stoppen

krijg er een naar gevoel over .

tja 27 en wat als daar nou toevallig geen cherokee rijder bij zat.

of mss wel 1 of 2 maar die er ook niks van af weten?

moeten er dan 27 man posten dat ze het niet zouden weten?

schiet je ook niks mee op dacht ik....

gewoon geduld hebben en anders zoekfunctie gebruiken,

volgens mij is die vraag al keer eerder langs geweest, weet nie zeker bdw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phoe een heftige discussie zo op het einde van het Jaar.

Maar ik wens je in elk geval succes met de vervanging van je bladverenpakket en hoop voor je dat ze niet al te vast zitten want dat blijkt nogal eens een probleem te zijn bij een XJ (p.s dat ze zo vast zitten heb ik ooit eens gelezen hiero op het forum)

Enne fijne jaar wisseling (Nu ben ik tenminste op tijd ermee tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...