Spring naar bijdragen

Inkoopactie Hydraulische Dempers Achterklep


 Share

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Goed jullie hebben een tijdje niets van mij gehoord omtrent de inkoopactie.

Redenen genoeg hiervoor maar dat is niet van belang.

De status:

Na een paar keer positief contact gehad te hebben met de "leverancier" en hem aangegeven te hebben dat ik (toen nog) 8 setjes wilde hebben leek het er allemaal goed uit te zien.

Hij zou in de tussentijd een tijdje weg zijn i.v.m. een vakantie en een evenement en na die tijd zouden we het rondbreien.

Ik heb toen nog contact met hem gehad en hem aangegeven dat het inmiddels om een setje of 15 ging. Ik heb nog een ruw geschatte prijs van hem gekregen maar bij dat contact is het helaas gebleven.

Na die mailwisseling heb ik geen reactie meer van hem terug gehad.

Ik heb ondertussen nog een andere persoon gevonden via ebay die ze ook aanbood voor een vergelijkbare prijs. Ook hem onlangs gecontacteerd en voorgelegd om met een korting ineens 15 setjes af te nemen. Helaas ziet hij het niet zitten om 15 setjes in 1 keer te versturen, de reden hiervoor (iets waar ik nog helemaal niet bij had stil gestaan) is dat het bij zo'n groot pakket vrij lastig is om dit zonder invoerrechten door de douane te krijgen. Bij 1 a 2 setjes zou dit geen probleem zijn maar bij zo'n partij gaat het om handel, dus zal er invoer en btw betaald moeten gaan worden. En dan is het "goedkope" er ook weer af.

Kortom,

Het gaat mij niet lukken om 15 setjes voor een leuke prijs deze kant op te krijgen. Ik heb m'n best gedaan maar 't mocht helaas niet baten.

Wel heeft de 2e persoon die ik aangeschreven heb aangegeven dat hij ze uiteraard wel per setje of hooguit 2 wil leveren.

Hij is te vinden op Ebay --> Klikkerdeklik

Als laatste:

Mijn excuses voor de late berichtgeving smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav

Kortom,

Het gaat mij niet lukken om 15 setjes voor een leuke prijs deze kant op te krijgen. Ik heb m'n best gedaan maar 't mocht helaas niet baten.

Wel heeft de 2e persoon die ik aangeschreven heb aangegeven dat hij ze uiteraard wel per setje of hooguit 2 wil leveren.

Hij is te vinden op Ebay --> Klikkerdeklik

Annuleren hoeft dus niet meer.... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beest, ik wil wel een setje. Ik heb ook een ZJ 96. Wat kost het??? Zeg maar wat ik moet doen. Woon in Vaassen. vlakbij Epe.

ok, dat is af te rijden voor een bak koffie wink.gif

kosten US $34.95 per set, verzendkosten weet ik nog niet maar mail is naar m toe voor een shippingquote

zit jammer genoeg in California dus verzendkosten kunnen tegenvallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Beest,

Koffie ect... Je bent altijd welkom. Trouwens iedereen.

California is erg ver. Hebt vorige week al een zending ontvangen ze zijn erg snel trouwens.

Hier een link naar de artikelnr bij 4wd.com

driver side

http://www.4wd.com/newsite/shop/productdet...tj&pid=55074783

passenger side

http://www.4wd.com/newsite/shop/productdet...tj&pid=55074782

kosten per stuk 25,99 dollar omgerekend in euro = 21,19 ex invoer en verzendkosten.

Totaal 42,38 euro

Ik krijg bij 4wd.com 10% korting en gedeelde korting op mijn vracht dat was de laatste keer.

Vragen naar Dave Anderson.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja 4wd is lekker snel altijd

alleen zorgen dat je niet met Jessica te maken krijgt

Kim heerst wink.gif

nu verder met PM tongue.gif

Ik kan ze ook nieuw leveren voor XJ's , had er al besteld maar waren iets te kort , de klep komt dan 90 graden en eigenlijk

moet hij naar 110 graden.

Ik nu een nieuwe set besteld , ter demo , (10cm langer) , ze kosten 50,-- de twee incl. btw , excl. verzendkosten.

Echter is de levertijd van de langere 2 tot 4 weken. (komen uit Engeland of Spanje)

Dus even afwachten en we weten het , ik heb veel vraag naar die gasveren.

Ze kunnen 450 NM hebben is dus 45kg , ik heb toevallig vandaag een klep gewogen van een XJ , die weegt incl alles 30 kg.

Mvgr.

Boris

(eventueel , als ze goed werken , kan ik ze ook leveren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, dat is af te rijden voor een bak koffie wink.gif

kosten US $34.95 per set, verzendkosten weet ik nog niet maar mail is naar m toe voor een shippingquote

zit jammer genoeg in California dus verzendkosten kunnen tegenvallen

Regards,

Dan McCarthy

USA

bij 4wd altijd btw en invoerrechten betalen,

meestal....<-- (lees goed) met kleine aankopen op ebay niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...