Spring naar bijdragen

Inkoopactie Hydraulische Dempers Achterklep


 Share

Recommended Posts

In navolging van dit topic wil ik hier even een centraal inkoopactie topic van maken.

Ik heb van verscheidene mensen mailtjes gehad dat zij graag nieuwe dempers willen hebben en heb de aanvraag ervoor reeds bij de leverancier liggen.

Reden dat het eventjes duurt is dat hij momenteel op een evenement zit met zijn 4WD club en hij voor me wilde kijken welk bedrijf het gunstigst is met het verzenden.

Onderstaande mensen hebben te kennen gegeven een setje te willen, sta je er niet bij post dat hier dan even dan pas ik de post aan en gooi ik je alsnog op de lijst, laten we het erop houden dat dit uiterlijk tot a.s. woensdagavond kan, dan sluit de inschrijfprocedure wink.gif

  • Sabrilex --> 1 setje XJ ('89)
  • Droopy --> 1 setje XJ ('96)
  • JeePee --> 1 setje XJ ('89)
  • Rob --> 1 setje ZJ ('94)
  • Acro --> 1 setje ZJ ('94)
  • Qtje --> 1 setje ZJ '('94)
  • Grand Mase --> 1 setje ZJ ('97)
  • Nor --> 1 setje ZJ ('95)
  • Bouwhelm --> 1 setjes ZJ ('93)
  • Beest --> 1 setje ZJ ('96)
  • John Grand --> 1 setje ZJ ('93)
  • XJos88 --> 1 setje ZJ ('98)
  • Mopotoyo --> 1 setje ZJ ('96)
  • mrobers --> 1 setje ZJ ('97)
  • John ZJ 00> 1 setje ZJ

Zodra ik prijzen heb post ik ze hier.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik zou ook wel graag een setje willen:

1993 (ZJ)

Omdat ik niet weet of het nog kan, en hier geen tot op heden geen reaktie zag staan of het al gebeurt is,

heb ik me toch maar hiervoor ingeschreven.

Is er verder al iets bekend over de levertijd? Want ik ga er natuurlijk niet maanden op wachten.

Je moet eens kijken wat voor aansluiting je hebt ,,bij mij is een een open rondje met een pin erdoor,andere kant een half open bolletje.

is ook van 93 maar weet niet of ze allen dezelfde zijn???

Heb er ook al andere gezien op het net ,moeten wel dezelfe zijn denk ik.

Weet ook niet of dit wel te doen is met ophalen /opsturen o.i.d.

Word misschien toch nog omslachtig

Heb er ook nog niets van vernomen verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem de 24e weer een mail gedaan, en idd ze zijn daar druk met kerst en nieuwjaar...... Hij heeft dus vakantie.

Maar heeft me wel een prijsindicatie gedaan voor 12 stuks (zijn er inmiddels dus al meer)

Bij afname van 12 sets komen ze +/- (onder voorbehoud --> wisselkoers etc) rond de € 44,- per set.

Dit betreft dempers van het merk Sachs.

Ik kan ze begin januari definitief bestellen en heb hem inmiddels mail teruggedaan dat het aantal opgeschroefd is naar 15

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem de 24e weer een mail gedaan, en idd ze zijn daar druk met kerst en nieuwjaar...... Hij heeft dus vakantie.

Maar heeft me wel een prijsindicatie gedaan voor 12 stuks (zijn er inmiddels dus al meer)

Bij afname van 12 sets komen ze +/- (onder voorbehoud --> wisselkoers etc) rond de € 44,- per set.

Dit betreft dempers van het merk Sachs.

Ik kan ze begin januari definitief bestellen en heb hem inmiddels mail teruggedaan dat het aantal opgeschroefd is naar 15

Dat sachs is op demper te zien neem ik aan??

Ander merk heeft waarschijnlijk andere connectors, weet niet of die er los ook bij zitten ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even vlug gekeken maar hoe de- en monteer je eigenlijk die dingen?

Bij mij zit er aan 1 kant een ring met pin erdoor,dus pin eruit halen

Andere kant een half open bolletje wat over een heel bolletje gaat , dus eraf klikken ,zit waarschijnlijk wel iets van een borging aan

Montage is dan in omgekeerde volgorde lijkt me

Moet simpel te doen zijn als je dezelfde dempers er terug op zet .

Heb een Gc van 93

Hoop dat je er wat mee kan.

gr. John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...