Spring naar bijdragen

IDOLS


BUFFALO
 Share

Recommended Posts

zijn jullie ook zo dat je loopt te zeuren over een tv programma maar er alles vanaf lijken te weten terwijl je het vreselijk vind en er z.g nooit naar kijkt. Maar praat iemand over een van de deelnemers dan weten jullie precies dat ie vals zong en wat ze aanhad hehehehehehe tongue.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn jullie ook zo dat je loopt te zeuren over een tv programma maar er alles vanaf lijken te weten terwijl je het vreselijk vind en er z.g nooit naar kijkt. Maar praat iemand over een van de deelnemers dan weten jullie precies dat ie vals zong en wat ze aanhad hehehehehehe tongue.giftongue.gif

... en de privé lees ik ook niet. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn jullie ook zo dat je loopt te zeuren over een tv programma maar er alles vanaf lijken te weten terwijl je het vreselijk vind en er z.g nooit naar kijkt. Maar praat iemand over een van de deelnemers dan weten jullie precies dat ie vals zong en wat ze aanhad hehehehehehe tongue.giftongue.gif

Bepaalt zij ook wat je moet kijken op de zaterdagavond tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook alleen stukjes af en toe gezien van de voorrondes onder het zappen en dat was genoeg om door te zappen

Jim en Amaai of hoe heette die ook al weer zijn ook nou niet echt zangers waar ik een cd van in de kast wil hebben

en nee niemand bepaalt waar naar gekeken wordt is meer wie het eerst de afstandsbedienning vast heeft

en dan ben ik toevallig wel eens een keer. smile.gifsmile.gif

En ja meerdere TV 's is een zege kun je altijd zeggen ga maar boven kijken of ik ga zelf naar boven./

Ik kijk graag naar JAG en Discovery of National Geografic Moet zeggen dat ik in de maanden dat ik nog op bed lag

alles te weten ben gekomen over haaien worldwar II opgravingen en superstructures

Ben TV nou een beetje zat dus spam ik maar wat hier. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...