Spring naar bijdragen

Hoe ziet mn YJ eruit voor de APK


dezperado
 Share

Recommended Posts

Originally posted by kollee@Nov 14 2005, 13:26

Apart hoor... zullen we maar zeggen..

Is ie niet te breed? (de beruchte 40 cm vanaf de lamp)??

In ieder geval succes!!!!

<div align="right">

ja moet die breedstralers nog ff vervangen door H4 lampen ga ik vanmiddag doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by jeepierre@Nov 14 2005, 16:43

Net een Diana ,ziet er wel zielig uit ja heb je trouwens een bijbaantje?

Het bouwen van motoren onder een andere naam[DESPERADO]

bild49ve.th.jpg

<div align="right">

nee bouw ze niet heb wel een Harley maar sinds ik een JEEP heb kijk ik er niet veel naar om Maar volgend jaar ga ik er weer op rijden.

bikfrt180x80aniav4yt.gif

Ik heb de nick "Desperado" al een jaar of 10+ maar omdat er hier 1 is ingeschreven die nog nooit een postje heeft geplaatst heb ik er maar een Z aan toegevoegd.

Ik had vroeger een boot die ik zo had genoemd. Met een lekkere brullende Amerikaans V8

mtrkroll1aniav6ah.gif

Heb vanmiddag 2 steunen gemaakt en er een paar H4 lampen opgemonteerd

maar de bedrading is me niet gelukt. Heb nu een massa probleem 1 kant brand heel zwak. Laat ik wel door B&S in orde maken. Heb er ff de balen van. sad.gif

allemaal bedankt gaat goed komen wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou de APK wordt weer niks vandaag

B&S vond nog een waslijstje dingen die niet goed zouden worden bevonden

dus auto maar achtergelaten en met Ruud in de Rode Rebel zonder deuren in de regen terug. Zit nog steeds te sterven van de kou want had geen jas bij me alleen bodywarmer. Auto is pas eind van de week klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

remleidingen moesten vastzitten andere gordel was kiele kiele

verhoging was niet goedvast en u bolts zaten niet goed vast ook pitmanarm zat niet goed vast bracket van Sjikita van de achter trackbar was niet goedgenoeg voor de keuring hij haalt de hele trackbar achter weg

de keggen onder achterveren zaten niet goed en waren verdraaid

bracket voor van de trackbar zat niet goed vast die had ik net vastgezet vorige week die gaat steeds los

deremmen waren nou wel goed ?????? Heb ik niks aan gedaan

Had stel H4 lampen van Hendrik gehad en beugels laten maken vond ie ook nix en zette hun eigen lampen erop Nou dat zal me een worst zijn

Wilde gelijk een bodylift laten doen maar dat kost daar de hoofdprijs sad.gif

Ik had achteraf beter in Giesbeek kunnen laten en daar de lampen zelf erop maken.

Het meeste is alleen maar losgetrilde boutjes aandraaien RDW had alleen maar commentaar op de rem en op de lampen. Nu krijg ik hem pas eind van de week terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Nov 15 2005, 15:46

remleidingen moesten vastzitten    andere gordel was kiele kiele

verhoging was niet goedvast  en  u bolts  zaten niet goed vast  ook pitmanarm zat  niet goed  vast  bracket van Sjikita  van de  achter trackbar was  niet goedgenoeg voor de keuring    hij haalt de hele trackbar achter weg

de keggen onder  achterveren zaten niet goed  en waren verdraaid

bracket voor van de trackbar  zat niet goed vast  die had ik  net vastgezet vorige week  die  gaat steeds los

deremmen  waren  nou wel goed  ??????  Heb ik niks aan gedaan

Had stel H4 lampen van Hendrik gehad  en beugels laten maken      vond ie ook nix  en  zette  hun  eigen lampen erop  Nou dat zal me een worst  zijn

Wilde gelijk een bodylift laten doen  maar dat kost daar de hoofdprijs sad.gif

Ik had achteraf beter in Giesbeek kunnen laten en daar de lampen zelf erop maken.

Het meeste is alleen maar  losgetrilde boutjes aandraaien  RDW  had  alleen maar  commentaar op de rem en op de lampen.    Nu  krijg ik hem pas  eind van de week terug.

<div align="right">

En wat vonden ze van dat zwart??

Zo direct moet je ook nog ff naar spuiter om de kleur te veranderen. blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja stonden op het keuringsrapport

de 2 punten waar hij op werd afgekeurd lampen en rechterachterrem

maar ja ze zullen wel wat willen verdienen

eerst bellen en vragen of ik erop kan wachten en als je er bent zeggen ze

druk druk geen tijd eind van de week

Ook bij jouw favoriete keuringstation kan een steekproef komen en als er dan toevallig iemand komt die een pluisje op je gordel vind of om onduidelijke redenen hij slechter remt dan ben je ook de pineut.

Voor dat de RDW kwam was remproef OK

Toen de steekproef plaatsvond niet ???

Maar ik ben gelukkig in de liefde biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm...

Ik heb B&S best hoog zitten... maar dit vind ik geen reclame! no.gif

En mijn keurstation kijkt zoals het moet: Eerlijk en met kennis van de regels....

Mijn banden steken wat uit: Even meten; ja... teveel, maar 't is grijs kenteken, dus Oke!

Gordels wordt ook naar gekeken, maar voldeden nog...( ook maar net, maar goed...)

Kortom, hij keurt volgens de regels, en verzint er niets bij....

Toevallig sprak ik 'm van de week, en ik heb je spatlappen nog even aangehaald.... Hoofdschudden was z'n antwoord!

Maar dat wil niet zeggen dat hij nooit "nat" kan gaan hoor.... Maar de manier van keuren spreekt me gewoon aan, en je kunt er nog gewoon bijblijven ook! Zelfs als hij iets kleins ziet, mag je dat best even snel herstellen terwijl hij verder keurt!

Kijk, da's m.i. keuren met een grote K!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach kan ik pas over oordelen als ik weet wat ik moet betalen

Misschien hebben ze liever niet dat ik er bij ben zodat ik niet zie wat er aan gedaan wordt.

Maar als er inderdaad een hoop los zat moet ik blij zijn dat zij het gezien hebben Ook slordig als je as eronder vandaan komt.

Ik vel pas een oordeel als ik hem terug heb. Ik heb ze hoog staan

Baal alleen dat ik er weer heen moet om hem op te halen.

Ik heb nog een Jeep dus rijden kan ik toch wel en we hebben toch de Scoot

Scootmobiel heerscht smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...