Spring naar bijdragen

Havelte


Comanche
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Inschrijving is open van 10.00 tot 13.00 uur in het PMT aan de toegangsweg naar de Johannes Postkazerne tussen Havelte en Wapserveen.

PMT. Johannes Postweg 5
Havelte (J. Post Kazerne)

Vanuit het zuiden: via de A28 (Utrecht - Zwolle) bij Meppel de A32 richting Leeuwarden nemen. Voorbij Meppel de afslag Havelte nemen en dan de ANWB-borden richting Havelte volgen. Vervolgens de bordjes J. Post Kazerne volgen.

Vanuit het Noorden: via de A32 Leeuwarden - Meppel de afslag Havelte nemen. Vervolgens de bordjes naar Havelte en hierna de ANWB-borden richting de J. Post Kazerne volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

nou kwa organisatie heb ik het nog niet zo goed meegemaakt, het begon al bij de inschrijving je kon met 8 man tegelijk inschrijven, toen onbeperkt koffie en snert in een grote tent,

een service truck ernaast voor als je pech had ( zag heel wat bandjes naar binnen gaan voor reperatie weet alleen niet hoe ze dat voorelkaar kregen op zon vlakke zandbak)

alleen ja het terrein super groot, met 1 stukje waar ze wat heuvels in hadden gegraven en je 15 min. in de rij moest staan, de rest was gewoon 1 grote woestijn heb alles in hoog gereden (geracet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Havelte

Ik heb net 108 fotos naar Sjef bebracht van JCN en die zet ze er zo op.

Menno heeft gelijk alsie het vergelijkt met Sclayn dan is het niks.

Het is een prachtig stuk natuur en ik heb ook zat modder gezien vooral smiddags was er hier en daar geen doorkomen aan.

Er waren bakken waar ook Menno niet door kwam want dat was net cement. Heb genoten van het gestuntel van sommige autoos

Ik heb fotos van een Nissan op zn kant 2 soesies zonder uitlaat op zn kant en een laro helemaal op zn kop

Hoe krijgen ze het voorelkaar als het vlak is. Er was een Parijs Dakar truck aan het racen en oefenen allerhande legertrucks Unimog Tatra Daf kortom leuk om te zien Was jammer dat we Menno pas later ontdekten

Ik was er ook al uren Heb plezier gehad van 9 tot 5 Had geregeld dat mn papieren klaar lagen bij het hek van de leden ingang ( oude amerikaanse legerbasis in Harp) Dus kwam aan rijden kreeg envelop papier ingevult sticker op het raam en door rijden. Het was inderdaad goed georganiseerd overal en dan ook overal waren toiletten, Friettent Broodjes tent met warm vlees hamburgers etc. Gratis koffie en erwtensoep van Profile Tirecenter en een shop van de rekreatieve met oa Kinetische sleepkabels Hi Lift etc. Veel misschien teveel volk.

Met de bulten zand op 2 speelterreinen kon je echter veel meer doen. We deden dan ook zelf een en ander door de "hindernissen overdwars te nemen en tegen het verkeer in" Na afloop zijn we met 13 man ( en vrouwen) gaan wokken

en moet zeggen dat was helemaal goed. Nieuw Jeep Club lid Herman heeft de vuurdoop gehad en zat met een bezwete kop angstig te kijken omdat hij bijna op zn kant een bult afkwam maar nam wel elke bult of plas met zn Rode Wrangler

Albert was niet te houden met bijrijder Otto en Kenneth kon zich uitleven in de Dutch Rebel.

Later kwamen we Mav en Beest tegen en had ook Pullie zich bij ons gevoegd. Jean Paul is niet gewend te schakelen

en nam nog ff een bultje met mijn wrangler. Frank en Charles waren ook van de partij maar kwamen we pas veel later tegen. Het was qua oppervlak zo groot dat je elkaar uren niet tegen kwam.

Voor de die hards "piece of cake" maar gezellig was het wel en leuk om te kijken naar anderen

Dat wachten was omdat er steeds iemand vast kwam te zitten in de grote modderbak. Niet in het water want daar kwam je stationair doorheen maar later op de dag door de blubber en de gaten die de grote trucks sloegen en waar een Suzuki gewoon in verdween zoals je kunt zien op de fotos.

Volgende week HEERDE zondags na het rijden willen we weer een afterparty en gaan eten in Westernrestaurant

steakhouse Texas in Epe. Wie mee willen moet dat even laten weten zodat ik genoeg stoelen kan reserveren

Wordt dus volgende week zondag om een uur of half zeven omdat de marshalls het terrein nog even moeten opruimen

etc. Maar dat gaat gegarandeerd gezellig worden. Wil je mee laat me even weten.

groet uit Giesbeach

Hans

imgp73661az.jpg

rookie Herman

013166gu.jpg

016164uz.jpg

015167iq.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Menno,

Je kunt wel merken dat je nooit bij de Jeepclub bent geweest.

Daar kun je van zeggen dat het altijd top georganiseerd is.

Als een club na inschrijving je het veld in jaagt en voor de rest niks doet.

Dat praat je over een wildwest van auto's waarvan je blij kunt zijn dat er niks fout gaat.

De Jeepclub probeert de rijders ook nog wat te leren.

Kortom dat je nog nooit zo'n organisatie hebt meegemaakt zegt meer over jezelf.

Groeten

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...