Spring naar bijdragen

Wegens tijd en geldgebrek aangeboden


Wagonrich
 Share

Recommended Posts

Ik heb recent een prachtige wagoneer gekocht, maar ben er een beetje mee belazerd. De bovenkant en binnenkant zijn geheel vernieuwd, de onderkant behoeft echter nog wat werk voordat hij door de rdw keuring komt. Ik heb geen papieren(die zijn kwijtgeraakt tijdens zijn reis hier naar toe) maar dat is voor de RDW in dit geval niet zo'n probleem. Motor is een 232amc straight single barrel! Kleur van de auto is groen met witte zijstrepen en een wit dak. Hij is echt erg gaaf.

Wat moet er gebeuren(ik heb helaas wegens eigenbedrijfje en uitbreiding gezin momenteel geen tijd):

Laswerk aan de kokerbalk en zijkanten chassis, valt mee, maar neemt tijd!

Motor heeft een check up nodig!

Je mist een raamslinger, buitenspiegels en een luchtfilter( die B&S kan leveren)

Als je het laat doen kost het je circa2500 euro, zelf doen is goedkoper en leuker.

Wie o wie heeft er interesse en wil me een goed bod doen? min. 5000 euro!!!

Bel 06 30011455 of mail voor foto's naar richardzimmerman@zonnet.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Wagonrich@Oct 20 2005, 10:38

Ik heb recent een prachtige wagoneer gekocht, maar ben er een beetje mee belazerd. De bovenkant en binnenkant zijn geheel vernieuwd, de onderkant behoeft echter nog wat werk voordat hij door de rdw keuring komt. Ik heb geen papieren(die zijn kwijtgeraakt tijdens zijn reis hier naar toe) maar dat is voor de RDW in dit geval niet zo'n probleem. Motor is een 232amc straight single barrel! Kleur van de auto is groen met witte zijstrepen en een wit dak. Hij is echt erg gaaf.

Wat moet er gebeuren(ik heb helaas wegens eigenbedrijfje en uitbreiding gezin momenteel geen tijd):

Laswerk aan de kokerbalk en zijkanten chassis, valt mee, maar neemt tijd!

Motor heeft een check up nodig!

Je mist een raamslinger, buitenspiegels en een luchtfilter( die B&S kan leveren)

Als je het laat doen kost het je circa2500 euro, zelf doen is goedkoper en leuker.

Wie o wie heeft er interesse en wil me een goed bod doen?

Bel 06 30011455 of mail voor foto's naar richardzimmerman@zonnet.nl

<div align="right">

Prijs !!!!!!!!!!

Zie regels Jeepforum

Aangeboden goed

Bij de aangeboden artikelen moet een prijs staan, we zijn geen veilingsite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Podenji@Oct 20 2005, 10:54

wagoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr  wub.gif   wub.gif   wub.gif

helaas geen mogelijkheden om aan te schaffen momenteel  sad.gif <div align="right">

Hey daar, las net je topic, Haynes is erg goed en via Ebay goedkoop te krijgen(boek). Verder is de wagoneer motorisch bijna onverwoestbaar en het rijden is een genot. Heb zelf een high Output Limited gehad full options, maar geef mij maar de oudere. Als je me mailt dan stuur ik je foto;s van de mijne haha

Groet

Wagonrich

Link naar opmerking
Deel via andere websites

excuus voor deze misser, ik ga er wat aan doen!

Er zijn wel wat dingen waarvan de waarde erg lastig is vast te stellen, een klassieke auto is zo'n ding.

Ik heb daar ook niet een oplossing voor. Zet gewoon een richtprijs neer, afdingen kan dan altijd via telefoon of zo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Oct 20 2005, 11:47

Er zijn wel wat dingen waarvan de waarde erg lastig is vast te stellen, een klassieke auto is zo'n ding.

Ik heb daar ook niet een oplossing voor. Zet gewoon een richtprijs neer, afdingen kan dan altijd via telefoon of zo..

<div align="right">

True, so True, alleen de onderdelen die zijn opgenkapt zijn individueel al veel geld waard via ebay en de bekende sites. Dus kan hem ook slopen en in onderdelen weg doen, maar daar i ie veel te mooi voor. Richtprijs is 5000 euro! Koopje vind ik zelf gezien wat ik er voor heb betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Wagonrich@Oct 20 2005, 10:34

Hey daar, las net je topic, Haynes is erg goed en via Ebay goedkoop te krijgen(boek). Verder is de wagoneer motorisch bijna onverwoestbaar en het rijden is een genot. Heb zelf een high Output Limited gehad full options, maar geef mij maar de oudere. Als je me mailt dan stuur ik je foto;s van de mijne haha

Groet

Wagonrich

<div align="right">

ik ga op zoek naar dat boek op ebay , bedankt voor de tip

mail is onderweg cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Wagonrich@Oct 20 2005, 20:00

Kan iemand me dan ff uitleggen hoe ik hier foto;supload en hoe groot mogen ze zijn? unsure.gif <div align="right">

640x480 pixels is een mooi formaat.

Zorg dat je de foto ergens op internet hebt staan, bijv. in je eigen webspace of op een advertentiesite.

Maak een berichtje in dit forum en druk op de IMG knop.

Er verschijnt een invoerveld waar je het adres van je plaatje kunt invoeren.

druk op enter

voer een naam in voor je plaatje en enter nog een keer.

Post je bericht en wij zien je plaatje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JeePee@Oct 20 2005, 20:58

640x480 pixels is een mooi formaat.

Zorg dat je de foto ergens op internet hebt staan, bijv. in je eigen webspace of op een advertentiesite.

Maak een berichtje in dit forum en druk op de IMG knop.

Er verschijnt een invoerveld waar je het adres van je plaatje kunt invoeren.

druk op enter

voer een naam in voor je plaatje en enter nog een keer.

Post je bericht en wij zien je plaatje!

<div align="right">

Via deze site kan het ook

Foto's upload

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Wagonrich@Oct 21 2005, 10:45

Hey! Ik zit op mijn werk momenteel en heb de foto's hier niet tot beschikking. Als je wilt mag je ze plaatsen. Dezperado wil ze ook graag zien. blink.gif <div align="right">

mail ze maar dan zet ik ze hier neer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...