Spring naar bijdragen

JCN, 23 oktober, Jeep®Tour Overijssel


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dutch Rebel@Oct 21 2005, 01:18

Utah, feine goozer

Awel knul, gei gaat thum zeker en vast 15 meter hoog kreige.

mog dat nie lukke dan kan helene gewoon effe belle

www.zandwal15meter.nl

anders 06.011111110 tongue.gif   tongue.gif   tongue.gif <div align="right">

en anders gooien we kinetische middelen in de strijd laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag gehad. Mooie tour. Komische situaties tegelijkertijd een Saab tour vanaf zelfde start punt . Kan geen Saab meer zien en Hendrik ook niet.

Tour ging via een afgesloten terrein waar een motorcross plaats vond dus was effe zoeken om weer op de route te komen.

Boze Duitser die als enige Duitser z'n kuil niet had afgelijnd zoals in Scheveningen. Auto van Dutch Rebel begaf het en kon ook niet meer gesleept worden om dif vast zat als een huis.

Heerlijk gegeten.. Gelukkig had Charlies familie nog iets overgelaten voor ons. In Memoriam "Flappie" een beetje droog maar smaakte allemaal heerlijk. Organisatoren bedankt Frank & Charles en Ruud en uiteraard alle anderen die hier aan hebben meegewerkt Chapeau.

1 fotootje de rest morgen

imgp71668ja.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bumper@Oct 23 2005, 23:51

en hoop dat mevrouw ejg ook om is voor een Wrangler of CJtje  cool.gif

En ik ben natuurlijk erg schieuwnierig naar de foto's en filmkes!

Trustuh!  bye1.gif <div align="right">

Ze is bijna om......

Hier staan onze foto's

Mocht je op de foto staan en dat niet willen, laat het even weten en de foto wordt verwijderd. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gelukt,

Vanavond werd rond 18.00 uur door onze A.N.W.B Wegenwacht de DUTCH REBEL, geblokkeerd en verlamd afgeleverd op ruim 40 meter van zijn operatietafel.

Service Eddje, verscheen als reddende engel.

Hij achter het stuur, in 4wheel drive, ik met de garagekrik onder het diff erachter.

Je had het moeten zien. jut en jul in actie, real art and good looking !!!!

Na driemaal van de krik te zijn gedonderd lag de REBEL op de tafel en zal dit weekend een gedurfde (kijk)operatie worden uitgevoerd door Dr. Rudolf.

Na overleg met collegae, zal naar alle waarschijnlijkheid een nietsontziende strooptocht, onder codename "Nothilfe DR" worden uitgevoerd, teneinde de patiënt nog enigszins jeepwaardige van zijn oude dag te kunnen laten genieten.

Nadat ik het licht had uitgedaan en de deur wilde sluiten, hoorde ik de patient nog zachtes kreunen "Rebel will ride again"

:bye2: :bye2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Dutch Rebel@Oct 24 2005, 21:00

Nadat ik het licht had uitgedaan en de deur wilde sluiten, hoorde ik de patient nog zachtes kreunen "Rebel will ride again"

:bye2:   :bye2: <div align="right">

Van Harte Beterschap voor de patient!

Laat even horen wanneer ie bezoek mag hebben, dan breng ik een sinaasappeltje laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...