Spring naar bijdragen

Rijgedrag Jeep Camp Rhederlaag


schumer
 Share

Recommended Posts

Mijne Heren,

Een aantal Jeepers wil graag blijven rijden op Rhederlaag en is boos op een wethouder die het jeep rijden verbieden wil aldaar.

Wat ik vandaag gezien heb, zo aan het eind van de zondagmiddag, dan kan ik de wethouder wel begrijpen !!!!!! no.gifno.gifno.gifno.gifno.gifno.gif

<span style="color:blue">[edit Mav: Naam verwijderd]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laat maar....... ik heb me ook verbaasd

Hoe denk je dat een pad gemaakt word? wij HEBBEN DE PADEN GEMAAKT

De linten waren om het publiek weg te houden en te beschermen Niet voor de rijders.

Ja we hebben wat onkruid plat gereden wat over een paar weken weer overeind staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag werden tijdens het evenement een aantal proeven al opgeruimd en was het toegestaan om vrij te rijden in een stuk bos, uiteraard met de groene code in het achterhoofd.

Dat hierbij over metershoog onkruid en laag struikgewas gereden wordt is logisch. De eigelijke proeven zijn ook, zoals Utah al aangaf, op die manier met een Jeep uitgezet.

De bomen, paddenpoel, strand en stukken bos waar door de eigenaar met klem opgelegd was om niet te rijden zijn het gehele weekend uitstekend gerespecteerd zowel door de deelnemers als door de organisatie.

(ps: reageer a.u.b. niet zo primair, en leg iemand die dit gezien heeft en niet wist hoe de vork in de steel steekt, even uit hoe de situatie was wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shumer heeft wel mooie en kleurige letters gebruikt... wink.gif

Als hij eens wist waar de bossen/bomen gebleven zijn waar we ook vorig jaar reden:

Daar hebben 'ze' asfalt parkeerplaatsen (je weet wel...dat nieuw aangelegde stuk) en wegen van gemaakt... sad.gif

Volgende keer eerst even vragen hoe de vork in de steel steekt? Want volgende week zit daar weer een andere club en uiteindelijk ligt daar waar jij de bomen beschermd ook een camping. dry.gifdry.gif (dat is toch ff wat erger?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Sep 11 2005, 22:53

(ps: reageer a.u.b. niet zo primair, en leg iemand die dit gezien heeft en niet wist hoe de vork in de steel steekt, even uit hoe de situatie was wink.gif )

<div align="right">

amen........

@schumer worshippy.gif maak van je hart geen moordkuil.... wink.gif

je bek los trekken heerst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat zegt toch niemand?

tenminste dat las ik niet

en bdw postjes editen..vin ik niet juist..

gezegt is gezegt..en daarmee basta

dat is je mening op dat moment, en waneer je na een poosje het genuanceerder wil brengen of toch die ander gelijk geven maak je een nieuw postje......

mijn 2 centen

maar dat is wat ik zou doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn mening: (niet dat het er verder toe doet hoor)

zeg wat je denkt maar dan wel op een manier dat het niet meteen aanvallend klinkt..

in mijn mening kun je zoiets beter met een beetje sarcasme en humor brengen ipv meteen gaan schelden e.d.

we zitten toch een beetje bij de club voor het saamhorigheidsgevoel??

wat betreft het topic:

mijn mening is dat er genoeg ergere takken (en struiken for that matter) zijn die een stuk meer schade aanbrengen aan de natuur en dat is schade die meestal moeilijker terug te draaien is, over een maand zal het onkruid en de boompjes vast wel weer een meter hoog staan en zo niet bespaard het degene die er een parkeerplaats of camping van moeten maken weer wat werk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijne Heren,

Wat een reacties.

Ik heb het maar 3 jeepers zien doen en aan het eind van een mooie zondag middag. Uiteraard begrijp ik wel hoe die paden gemaakt worden, aan het begin van een mooi weekend.

Ik vind het ook geen probleem als er wat onkruid platgereden wordt, daar zul je mij nooit over horen, doe ik zelf ook wel, maar 3 jeeps reden toch echt bomen van wel een meterje op 4 plat en dat is niet netjes.

De jeep (CJ) die voorop reed, kon sommige bomen niet in 1 keer plat krijgen, die is er soms wel 3 a 4 keer tegen aangereden om de "struik het onkruid, volgens sommigen" te vellen.

Ik heb het niet alleen gezien, meer mensen hebben het gezien. denkende aan die groene code, dan is dat niet netjes.

PUNT

Het is niet persoonlijk bedoelt en absoluut geen aanval, maar sommige mensen hebben wel een voorbeeld functie. (Die reed overigens wel alleen maar onkruid plat, maar wel op een niet uitgezet stuk.)

Maar ok als dat geen probleem is, dan vraag ik me wel af waarom er dan wordt afgezet met lint. Het lijkt mij dat dat toch is om de natuur een beetje te beschermen en dat niet iedereen lukraak een beetje kan gaan rijden.

Als ik dat verkeerd begrepen heb, dan biedt ik uiteraard mijn verontschuldigingen aan en o.k. als jullie van mening zijn dat dat gedrag wat ik gezien heb normaal is, dan verschillen wij van mening en dat mag in dit land.

Ik heb er genoeg over gezegd en de volgende keer gaan we met z'n allen off road.

Grtz. Philip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens! In een café kom je om o.a. te kunnen kleppen. Een ieder mag zijn of haar mening hebben waar dus opmerkngen als STFU geen plaats hebben.

Het lijkt erop dat diverse Jeepers een zwaar weekeinde gehad hebben, gezien hun, inderdaad, primaire reacties.

Was er iets bijzonders afgelopen weekeinde? tongue.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Shumer,

het is niet als aanval bedoeld, zei je.

Maar als je met gròte letters in verschillende (schreeuwende) kleuren 't één en ander gaat roepen over wat hier nogal gevoelig ligt omdat ànderen en buitenstaanders niet begrijpen dat we wèl graag in de natuur zitten, dan -beste Shumer- begeef je je op glad ijs.

Doe je het zo, dan krijg je tegengas, en veel.

Gebruik gewone letters en af en toe een wink.gif dan krijg je veel meer gedaan....zeker in een café.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Kameel,

Op glad ijs beweegt diegene die onze bossen met opzet vernield.

Dus geen pad uitzetten, maar moedwillig bomen (geen boompjes) omverrijden aan het eind van een mooie dag, dat gaat mij te ver.

Degenen weten zelf waarschijnlijk ook wel dat ze fout bezig waren, want ze probeerden op meerdere manieren uit dat bos te komen. (meer schade aan aanplant) Graag laat ik je bij gelegenheid zien waar dat was, zodat je met eigen ogen kunt zien dat het niet juist was.

Misschien had ik inderdaad iets minder kleurig en uitbundig moeten zijn met mijn letters, maar ik sla wel de spijker op de kop.

Ik weet ook wel waar vorig jaar gereden werd nu asfalt is, maar dat was vorig jaar niet te voorzien.

Ik heb niemand met mijn tekst willen beledigen ik heb ook geen kentekens genoemd en kleuren van jeeps, had ik ook kunnen doen,,,

daar gaat het mij ook niet om. Dat zal ik dus nooit doen, wees gerust ik ben zelf ook niet zo braaf.

Wat mij betreft is hier nu voldoende over gezegd en kunnen we lekker gaan slapen en weer uitzien naar een volgend treffen.

DE BAR IS GESLOTEN

Groet Philip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...