Spring naar bijdragen

Welk Slangetje


Recommended Posts

Deze bedoel je denk ik:

Foto1k0-CSSWPVQE.jpg

 

Die van de 5.9 is ietsjes anders dan de 5.2. Bij Niners bestaat hij uit 2 delen, ertussen komt namelijk de behuizing van de e-fan sensor. Je kunt ook een slang van een 5,2 pakken, maar dan zul je bij de sensorbehuizing er een stuk uit moeten snijden om de behuizing erin kwijt te kunnen. 

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Omuurh dat is de slang van je oliekoeler van de automaatbak. Slangetje kan je waarschijnlijk alleen bij de dealer vandaan halen wat niet per definitie wil zeggen dat het heel duur is. Volgens mij zijn het beide slangen die je moet bestellen want ze zitten aan elkaar vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet welke je nu precies bedoelt en uit welke buurt je komt (Ik zit in de buurt van Hilversum), maar ik heb hier nog een sloop ZJ 5.2 staan waar ik morgen mee aan de gang ga.

Ik wil met alle plezier even kijken of ik iets voor je kan betekenen.

bewerkt door Vette73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vette,

Dat zou super zijn, stuur me anders pmtje, dan kan ik je een foto mailen van wat ik precies nodig heb, ik krijg helaas niks ge upload op het forum wegens te "groot bestand".

Kwa onderdeel volgens het schema, nummer 4 en 5

bewerkt door DATZZ5.9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...