Spring naar bijdragen

Start Niet Na Nieuwe Accu


Recommended Posts

Grrrr, Nieuwe accu in de ZJ 98 en startonderbreker gaat er niet af? Lampje op stuurhuis blijft knipperen. Ab werkt wel, deuren gaan netjes op slot of open. Alles werkt op dash, lampjes gaan allemaal aan. bij doordraaien sleutel naar starten gaan de radio en comp scherm uit maar hoor de brandstof pomp niet en de startmotor doet niets. Heb al geprobeerd deuren en achterklep met sleutel te openen om te resetten maar werkt ook niet. Nu las ik iets van alarm resetten? Heb daar helemaal geen boekje of code van. Wie weet wat dit zou kunnen zijn en beter nog, hoe op te lossen.

Groet Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er niets mee te maken hoor....  ;)

 

 

 

 

Aftermarket of origineel alarm?

 

 

 Lampje op stuurhuis blijft knipperen.

 

Ik gok aftermarket. Origineel heeft alleen een lampje onder het raam zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check misschien de ASD relay of deze kapot is. Ik weet niet precies of dat deze symptomen meebrengt, maar een kapotte ASD relay gaf mij een probleem in combinatie met de start onderbreker. Je kan hem even omwisselen met een dezelfde relay en het proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Chris, de Jeep had al 3 dagen met losgekoppelde minpool gestaan dus die reset is wel goed denk ik. Staat gewoon stroom op alles maar de startonderbreking gaat er niet af? Deuren openen en sluiten wel met de AB.

 

 

Probeer het nog maar een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brand je binnenverlichting soms terwijl je probeert te starten?

Sommige aftermarkt systemen zien aan het signaal van de binnenverlichting of de deuren open zijn (licht aan = deur open) en starten dan niet.

Heb dit zelf gehad met een Texalarm systeem..... deze ging hier ook op stuk. Op een dag starte hij alleen nog met deur open, deur dicht was motor uit. Draad afgekoppeld en het was opgelost. Later gaf het hele systeem de geest.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TTsssss, nogmaals accu eraf en klemmen tegen elkaar aan gehouden. Ipv tot 10 maar tot 20 geteld. EN HIJ STARTYESSSS. Nu even laten lopen zodat computer weer kan inleren, heb ik gelezen en dan even eindje toeren. Allemaal bedankt voor het meedenken want ik werd een beetje radeloos. Waarschijnlijk eerste keer niet goed gedaan. Bedankt allemaal.

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...