Spring naar bijdragen

Willy's Gestolen. Geef Het Door Aub!!


cjpower
 Share

Recommended Posts

10911371_797782993630162_229435153904855

 

10830521_797783110296817_636558320379263

 

Beste FB vrienden.
Helaas ben ik zaterdagnacht bestolen van mijn jeep.
Het betreft een Willys M38A1. Ook wel Nekaf genoemd.
De garage waarin deze jeep stond werd opengebroken en bevindt zich aan de Prins Bernhardstraat in Kerkrade.
Ik zou het fijn vinden wanneer jullie dit bericht zoveel mogelijk delen.
De foto's zijn recentelijk genomen maar sinds kort staat er op de motorkap en de zijkanten een witte ster. Ik hoop op jullie medewerking om de dieven de kans te ontnemen deze geweldige jeep door te verkopen en/of te strippen.

Alvast dank hiervoor.
Jacques

 

Dag 5 nog geen bericht, nu pas begint het door te dringen hoe alles is gebeurd.Sloten aan buiten kant vernield door overzagen van grondpinnen sleutel sloten werkten nog en lagen op het dak van garage. Daarna afgesloten scooter naar buiten gesleept, van bokken voorkant jeep laten zakken, daarna gestart en van de bokken achter gewoon afgereden en zeer waarschijnlijk is daardoor poort geraakt en ontwricht. Poort was opengesneden ter hoogte van draaiknop. Vanmorgen heb ik garage leeg gehaald en nu maar wachten op nieuwe poort. Deze klootzakken weten niet wat ze veroorzaken en ik hoop dat ze tegen de lamp lopen en de eerste tien jaar achter slot en grendel komen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwaar klote man!

 

Hoop dat je jou Jeep snel weer terug heb!

 

Ze moeten dit soort lieden zwaardere straffen geven,maar lopen na een verklaring te hebben afgelegd bij de wouten,gewoon weer buiten rond. :frusty:

 

Groet,Richard

bewerkt door Richard V8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...