Spring naar bijdragen

Wj Kopen


Recommended Posts

De WJ is oersterk, maar heeft wel last van wat mankementen links en rechts.

 

Je moet dus alle accessoires aanzetten en testen.

 

Vooral de blend doors van de clima zijn berucht, dus kijk of je warm en koud hebt, en links en rechts verschillend kunt regelen.

 

Zetelverwarming werkt ook meestal niet meer, maar dat is te repareren.

 

Ruitenwisser op de kofferklep, cruise control unit, lagers van de vooras en handrem controleren.

 

Best iemand meenemen die ervaring heeft met zo'n wagen, want voor je het weet lig je aan een paar duizenden euro's herstellingen.  Tenzij je het zelf kunt natuurlijk.

 

succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk hier is: http://www.jeepforum.nl/topic/23159-aankoop-tips-voor-aanschaf-van-een-wj/

 

En dit zijn mijn eigen ervaringen van de aanschaf van mijn WJ: http://www.jeepforum.nl/topic/20968-electrische-problemen-wj-2002/

 

Ik heb dus zoals je kan lezen in het begin veel problemen met de wj gehad. Alles is toen uiteindelijk goed gemaakt en rij er met veel plezier mee en heb er gelukkig geen problemen nadien meer mee gehad.

 

Motorisch zijn het goede auto's vind ik. Ik heb hem nu 4 jaar en gelukkig geen problemen meer gehad. De elektronica en de vele toeters en bellen zijn het zwakke punt. Dus kijk goed of alles werkt, en als je geen verstand van elektronica hebt en je moet alles laten doen kan het een kostbare geschiedenis worden.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...