Spring naar bijdragen

Jeep Cherokee Gebruikt Bij Ramkraak


jofer
 Share

Recommended Posts

Een ramkraak van een geldautomaat in het centrum van Harderwijk is zaterdagochtend waarschijnlijk geslaagd. Volgens de politie werd met een forse jeep de gevel geramd, waarna de pinautomaat werd opgeblazen. De jeep werd brandend achtergelaten. De daders wisten te ontkomen.

De politie kreeg rond 04.45 uur de eerste melding van de ram- en plofkraak aan de Wolleweverstraat in de Gelderse stad. De daders, volgens getuigen minstens drie in getal, zouden zijn gevlucht op een scooter en mogelijk ook in een auto.

Bij de zoektocht naar de daders zette de politie onder meer een helikopter in. Een verdachte scooter met twee personen erop werd enige tijd achternagezeten, maar de bestuurder wist uiteindelijk te ontkomen. Mogelijk waren bij de overval in totaal vier of vijf personen betrokken.

Hoewel het er volgens de politie op lijkt dat geld is buitgemaakt, wordt dit nog onderzocht. Ook wordt bekeken of de Jeep Cherokee in brand is gestoken of dat het voertuig vlam vatte door het rammen van de pui.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/652459/1/1/500/geld-buitgemaakt-bij-ramkraak-harderwijk.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:ohmy: :ohmy: :ohmy:

Bnz3wUNCMAAVwhz.jpg

Bn0Ap1UCUAAbZmu.jpg

Bn0TsyHIYAAUgow.jpg

 

Lees in de artikel dat ze gaan onderzoeken of de auto door de klap in de fik is gevolgen of aan is gestoken. Nou dat zie je zo, schade aan de voorkant van de klap valt reuze mee....

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was mijn GC (95 idd)..... Een paar dagen geleden bij mij voor de deur wegehaald......

 

Afgelopen dinsdag nieuwe APK gehad, zou er van de week mee naar de taxateur gaan. Rapport was verlopen. :(

bewerkt door Vette73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was mijn GC (95 idd)..... Een paar dagen geleden bij mij voor de deur wegehaald......

 

Afgelopen dinsdag nieuwe APK gehad, zou er van de week mee naar de taxateur gaan. Rapport was verlopen. :(

Mooi klote zeg, hij is terecht maar de staat is niet al te best meer.

Ik zag dat er speciale achterlichten in zaten, echt balen man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Even een update:

@ Masis: Nee, er zat geen alarm op. Ik heb nu ook een 5.9 op LPG.

 

De Jeep is weer thuis, vandaag bezorgd door de berger. Ik ga alle nog bruikbare onderdelen eraf halen. Deels omdat ik denk dat ik die voor mijn nieuwe Jeep kan gebruiken, deels omdat ik denk dat er veel onderdelen bij zitten waar iemand nog iets aan heeft.

Mocht je dus nog iets zoeken van een '95 ZJ, laat het even weten.

 

Alles wat in de motorruimte zit of buiten/onder de auto is nog goed. De auto was twee dagen voor de diefstal APK gekeurd (check RDW voor LL-RD-08) en had 208000 km gelopen op benzine. Ik heb de auto 4 jaar gehad en er ruim 50000km mee gereden. Rekeningen mag je komen bekijken, ik heb de ANWB nooit nodig gehad. Het was onze familieauto waarmee we vorige zomer nog naar Toscane en afgelopen voorjaar nog naar de wintersport zijn gereden.

Uitlaat + cat is 1 jaar oud. Motor (5.2 V8) + bak netjes onderhouden, assen zonder rare geluiden, velgen, remklauwen, achterlichten, ect.

 

Tussenbak en trekhaak zijn al weg.

 

Auto staat in de buurt van Hilversum.

bewerkt door Vette73
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...