Spring naar bijdragen

Tis Zo Belangrijk Om Altijd Goed Vooruit Te Kijken Ook In Het Terrein!


michel1972
 Share

Recommended Posts

Ik zelf heb een aantal jaren geleden tijdens het bezoek een een 4x4 evenement een hele kleine aanvaring gehad met een mede 4x4 rijder. Gelukkig voor mij en voor HEM viel de schade aan mijn jeep reuze mee. Toen ik vanochtend wat foto's zat te bekijken van de evenementen die de afgelopen dagen/weken zijn geweest kwam ik wat foto's tegen van twee 4x4 wagens die het er minder goed vanaf hadden gebracht. Gelukkig geen letsel bij de bestuurders maar de schade is behoorlijk groot.

 

Het had goed voorkomen kunnen worden als ik de foto's bekijk maar ja een ongeluk zit in een klein hoekje als je maar effe niet oplet of ver genoeg vooruit kijkt.

 

Tis triest voor de bestuurders en het hadden net zo goed andere 4x4 wagens kunnen zijn.

 

post-1703-0-04300800-1393757763_thumb.jp

 

post-1703-0-95882900-1393757782_thumb.jp

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste keer dat ik met me yj off road ging op de maasvlakte lag ik ook gelijk op zijn kant....... Geen ervaring te enthousiast te hard en niet goed gekeken. In de jaren er na is mij gelukkig niks meer overkomen. Wel genoeg gezien wat fout ging of bijna fout ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry ik had de titel niet goed gelezen ff serieus. Je kunt zien met deze situatie dat vooruit kijken zeer belangrijk is..zeker in het terrein kun je niet zomaar een helling op rijden als je niet weet wat na de helling komt of is. Uitstappen of iemand laten kijken is niet verkeerd. En natuurlijk zijn we allemaal met onze hobby bezig en rijden niet graag iets stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...