Spring naar bijdragen

Topic Te Koop Aangeboden Wordt Er Niet Beter Op.


michel1972
 Share

Recommended Posts

De laatste tijd staat er steeds meer teringzooi in het topic te koop aangeboden.

 

Er is al eerder gediscussieerd in het verleden om de regels aan te passen in het topic te koop aangeboden en misschien moeten we die discussie maar weer eens opnieuw aanzwengelen want het wordt er niet beter op op deze manier en het zorgt ook voor meer werkverschaffing.

 

Misschien toch een idee om de regels aan te passen wanneer men advertenties wil gaan plaatsen om te voorkomen dat ik dood gegooid wordt met louis fuitton tasjes.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen te koop wordt vol gespamd.

Alle topics worden op dit moment volgegooid.

Geloof me, jullie zien maar 10%.

We bannen zowel op naam alswel op ip.

Ook zijn bepaalde extensies verbannen.

Dit probleem is bjj meer fora op dit moment.

Aangezien het vakantietijd is zijn niet alle modjes aanwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen te koop wordt vol gespamd. Alle topics worden op dit moment volgegooid. Geloof me, jullie zien maar 10%. We bannen zowel op naam alswel op ip. Ook zijn bepaalde extensies verbannen. Dit probleem is bjj meer fora op dit moment. Aangezien het vakantietijd is zijn niet alle modjes aanwezig.

als het idd spambots zijn kun je dit ondervangen door voordat je een post doet je een simpele vraag moet beantwoorden, of een code moet invullen, je ziet dit op andere sites ook. misschien wat reserve modjes optrommelen

bewerkt door just-a-jeeper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spambots schrijven zich in.

Vaak gebeurd er daarna nog niks.

Na een tijdje zie je activiteit.

Het lijkt er dus op dat ze handmatig de registratie afronden.

Ik heb zelf het idee dat er mensen aan het werk zijn die de spambots aanvullen.

Meer modjes heeft niet zoveel nut, ook die gaan in dezelfde periode op vakantie.

Ook ik ben op dit moment op vakantie;-)

Zoals ik al eerder schreef, de meeste houden we al tegen,denk aan 30 - 50 per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spambots schrijven zich in. Vaak gebeurd er daarna nog niks. Na een tijdje zie je activiteit. Het lijkt er dus op dat ze handmatig de registratie afronden. Ik heb zelf het idee dat er mensen aan het werk zijn die de spambots aanvullen. Meer modjes heeft niet zoveel nut, ook die gaan in dezelfde periode op vakantie. Ook ik ben op dit moment op vakantie;-) Zoals ik al eerder schreef, de meeste houden we al tegen,denk aan 30 - 50 per dag.

 

Evert,

 

Is toch zonde van de tijd als je al een seconde bezig moet zijn om spambots tegen te houden. Het aantal spambots zal alleen maar toenemen en niet afnemen in de toekomst. Er moet toch vast een mogelijkheid zijn om dit soort extra werk te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als zelfs Captcha afbeeldingen en andere HIP vragen niet werken lijkt het enige wat overblijft iedere aanmelding "handmatig" controleren.

4bangerjp heeft (of had) dat je alleen via de 4bangerjp fanpage je kon aanmelden. De mod maakt dan een account voor je aan.

Veel werk als je veel aanmeldingen krijgt maar dat is het opzuiveren van spam ook.

 

Veel wijsheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn geen "leden" die wat willen verkopen en waar we lasr van hebben, het zijn gewoon spammers vanuit de hele wereld. Die wil je ook niet op je bbq :-) Als je toch van Je geld af wilt, wordt dan betalend lid.

 

maar ik dacht Ze moet eerst een member zijn en dan kan mag ze pas wat op de forum plaatsen.

 

bbq vindt ik toch een goed idee op de kosten van de wereld dan maar lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...