Spring naar bijdragen

Welke Grand Cherokee Is Beter Off-Road


Recommended Posts

Goedenavond,

2 jaar geleden heb ik grand cherokee gehad van 1993 en ik was echt onder de indruk van de kwaliteiten van die auto.

Zowel op de weg als off-road ook met het slepen van een zware kar had hij geen enkele moeite ondanks dat het maar een 6 cilinder was.

Helaas heb ik die moeten verkopen maar ik wil nu weer een nieuwe gaan kopen.

Ik zit te twijfelen tussen een zj met een 5,9 liter v8 of een wj met een 4,7 v8.

Zijn er nog verschillen met de off-road kwaliteiten tussen deze 2 auto's?

Of zijn er andere belangrijke verschillen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

2 jaar geleden heb ik grand cherokee gehad van 1993 en ik was echt onder de indruk van de kwaliteiten van die auto.

Zowel op de weg als off-road ook met het slepen van een zware kar had hij geen enkele moeite ondanks dat het maar een 6 cilinder was.

Helaas heb ik die moeten verkopen maar ik wil nu weer een nieuwe gaan kopen.

Ik zit te twijfelen tussen een zj met een 5,9 liter v8 of een wj met een 4,7 v8.

Zijn er nog verschillen met de off-road kwaliteiten tussen deze 2 auto's?

Of zijn er andere belangrijke verschillen?

Welkom!

Probeer de zoekfunctie eens. Er is genoeg over beide auto's geschreven hier op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hier een magazine van Steven gekregen "4x4 garage" van summer 2012 met een artikel over welke cherokee het beste wordt aangepast.

Zoek even oop het net, indien je het niet kan vinden scan ik het weleven in voor jou.

Ja ik heb hem gevonden maar ik kan hem niet online lezen.

Ik moet hem bestellen maar lijkt me wel een interessant blad dus wel de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...