edo74 Geplaatst October 16, 2012 Rapporteren Share Geplaatst October 16, 2012 Alles is vervangen op de trommels na maar hij blijft rechts voor meer remmen dan links. Andere hoofrem cilinder. Nieuwe rem cilinders, nieuwe rem schoenen. Rem leidingen gechecked. Nouja het hele rem verhaal van een wagoneer en nog slippen aan de ene kant en niet aan de andere. Ben er nog niet klaar mee maar weet het gewoon ff niet meer. Help........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst October 16, 2012 Rapporteren Share Geplaatst October 16, 2012 Probleem zit aan de voorzijde? Heb je trommels of schijfremmen daar? Rem (vloeistof) druk gemeten bij de wielen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edo74 Geplaatst October 16, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 16, 2012 Het zijn trommel remmen. Druk nog niet gemeten.. Als daar verschil in zit waar komt dat dan vandaan.. Hoofdcilinder is gewisseld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst October 16, 2012 Rapporteren Share Geplaatst October 16, 2012 Trekt de wagen in het stuur als je remt of heb je op een remmen bank gemeten? Siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
6wheeler Geplaatst October 16, 2012 Rapporteren Share Geplaatst October 16, 2012 zitten de remschoenen wel goed erop korte voering aan de voorkant en de lange aan de achterkant dit wordt nogal eens gewisseld of bv 2 korte aan 1 kant en 2 lange aan de andere kant en daar bedoel ik mee de remvoeringlengte op de remschoenen suc6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edo74 Geplaatst October 17, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 17, 2012 Rembank en stuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst October 17, 2012 Rapporteren Share Geplaatst October 17, 2012 Ok, wat wij dan doen is simpel, even de primaire voering links en rechts wisselen en liefst ook de remtrommels. Heb je trouwens geremd op een rollenbank of een platenrembank? De rollenbank geeft veel meer info over het verloop! Siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
edo74 Geplaatst October 17, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 17, 2012 Het was een rollenbank Siert ik had 2.7 rechts en 1.1 links. Ik had zelf ook al het vermoeden na alles wat ik gedaan had dat het eigenlijk wel eens aan de schoenen kan liggen. Ik ga er even naar kijken. Voor en achter verwisseld kan het niet aan liggen want ik heb nog 4x4 op de wiel naaf. Thanks voor het mee denken grz Edo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst October 17, 2012 Rapporteren Share Geplaatst October 17, 2012 Het was een rollenbank Siert ik had 2.7 rechts en 1.1 links. Ik had zelf ook al het vermoeden na alles wat ik gedaan had dat het eigenlijk wel eens aan de schoenen kan liggen. Ik ga er even naar kijken. Voor en achter verwisseld kan het niet aan liggen want ik heb nog 4x4 op de wiel naaf. Thanks voor het mee denken grz Edo.. Niet de voorste en achterste rem gewisseld, maar alleen de schoenen binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vjeepwagoneer Geplaatst October 26, 2012 Rapporteren Share Geplaatst October 26, 2012 Hoi Edo, Ik neem aan dat je wel de remschoenen hebt bijgesteld vanaf de buitenkant? Met het stelwieltje aan de onderkant van de remschoenen. Daar kun je het nl. prima mee afstellen als er verschil zit in de remwerking. Dat is zowat de enigste manier van afstellen. Ren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.