Spring naar bijdragen

Wagoneer Uit 1970 Met Rem Problemen


edo74
 Share

Recommended Posts

Alles is vervangen op de trommels na maar hij blijft rechts voor meer remmen dan links.

Andere hoofrem cilinder.

Nieuwe rem cilinders, nieuwe rem schoenen.

Rem leidingen gechecked.

Nouja het hele rem verhaal van een wagoneer en nog slippen aan de ene kant en niet aan de andere.

Ben er nog niet klaar mee maar weet het gewoon ff niet meer.

Help........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een rollenbank Siert ik had 2.7 rechts en 1.1 links. Ik had zelf ook al het vermoeden na alles wat ik gedaan had dat het eigenlijk wel eens aan de schoenen kan liggen. Ik ga er even naar kijken. Voor en achter verwisseld kan het niet aan liggen want ik heb nog 4x4 op de wiel naaf.

Thanks voor het mee denken grz Edo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een rollenbank Siert ik had 2.7 rechts en 1.1 links. Ik had zelf ook al het vermoeden na alles wat ik gedaan had dat het eigenlijk wel eens aan de schoenen kan liggen. Ik ga er even naar kijken. Voor en achter verwisseld kan het niet aan liggen want ik heb nog 4x4 op de wiel naaf.

Thanks voor het mee denken grz Edo..

Niet de voorste en achterste rem gewisseld, maar alleen de schoenen binnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Edo,

Ik neem aan dat je wel de remschoenen hebt bijgesteld vanaf de buitenkant? Met het stelwieltje aan de onderkant van de remschoenen. Daar kun je het nl. prima mee afstellen als er verschil zit in de remwerking. Dat is zowat de enigste manier van afstellen.

Ren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...