Spring naar bijdragen

edo74

Forum member
  • Aantal bijdragen

    13
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wagoneer
  • Bouwjaar
    1970

edo74's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Deze topic kan worden gesloten. De Jeep is verkocht namelijk. Groet, Edo
  2. Heb jij nog interesse? De verkoop is niet door gegaan vorige maand.
  3. Het plaatwerk is in slechte staat. Het is een donorauto.
  4. Jeep Wagoneer uit 1970 4x4 Bouwjaar: 1970 (28-02-1970) Kenteken: DR-67-06 Brandstof: LPG (Impco gasinstallatie) Motor: Gereviseerde Buick motor 350 watergekoelde V8, cilinderinhoud 5896 cc KM-stand: 48.523 miles Transmissie: automaat Plaatwerk: in 2005 body-off gerestaureerd Accessoires: trekhaak, blauwe kentekenplaat APK: tot november 2014 Trekt 3500 kg met aanhanger! Geen wegenbelasting! Nieuwe onderdelen: Waterpomp (december 2011) Gereviseerde startmotor Remmer voor en achter (oktober 2012) Uitlaat (oktober 2012) Taxatiewaarde:
  5. Kan deze topic worden afgesloten/ verwijderd? Bij voorbaat dank.
  6. Alles bekeken Ruud maar ik heb geen pm van je gekregen.. Groet Edo.
  7. Kaiser Jeep Wagoneer Bouwjaar 1970 Kenteken DR-04-67 Brandstof LPG Transmissie Handgeschakeld Er ligt een gereviseerde 6 cilinder in met een driegangs handgeschakelde versnellingsbak. De auto is voor restauratie of onderdelen, want de auto loopt momenteel niet i.v.m. met ontbreken van de startmotor. Vraagprijs:
  8. Het was een rollenbank Siert ik had 2.7 rechts en 1.1 links. Ik had zelf ook al het vermoeden na alles wat ik gedaan had dat het eigenlijk wel eens aan de schoenen kan liggen. Ik ga er even naar kijken. Voor en achter verwisseld kan het niet aan liggen want ik heb nog 4x4 op de wiel naaf. Thanks voor het mee denken grz Edo..
  9. Het zijn trommel remmen. Druk nog niet gemeten.. Als daar verschil in zit waar komt dat dan vandaan.. Hoofdcilinder is gewisseld..
  10. Alles is vervangen op de trommels na maar hij blijft rechts voor meer remmen dan links. Andere hoofrem cilinder. Nieuwe rem cilinders, nieuwe rem schoenen. Rem leidingen gechecked. Nouja het hele rem verhaal van een wagoneer en nog slippen aan de ene kant en niet aan de andere. Ben er nog niet klaar mee maar weet het gewoon ff niet meer. Help........
×
×
  • Nieuwe aanmaken...