Spring naar bijdragen

1St Time


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

Niet direkt in de buurt, maar komende zondag kan je het strand op bij Rockanje: http://www.anvt.nl/30-09-2012-rockanje/1363

Als je een stevige sleepmogelijkheid voor en achter hebt, is het een aanrader.

Je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt...

Verder heeft Trafficcontrol nog een terrein in de hoek waar A12 en A20 samen komen, maar of ze je daar op laten, weet ik niet:

http://goo.gl/maps/I16SK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Marco,

Rondom Gouda heb ik zelf nog niet echt iets kunnen vinden en is er denk ik ook weinig. Maar zoals Raven schrijft kan je morgen bij Rockanje vrij rijden op het strand. Persoonlijk vind ik strand-dagen wel leuke afwisseling omdat het lekker relax rijden is / er kan vrij weinig mis gaan. Daarmee ook meteen erg geschikt om je eerste 4WD stapjes te zetten ;) Vergeet niet je sleeplint mee te nemen als je die al hebt want je kunt nog steeds prima vast komen te zitten :D

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed de internet fora in de gaten houden (Jeepforum, Modderpoel, etc....) Er wordt zat georganiseerd, en op de meeste evenementen kan je ook prima voor de 1e keer rijden (je kunt het zo gek maken als je zelf wilt). Zijn altijd genoeg mensen om je te helpen!

Tot wanneer is je garantieperiode? (als je trouwens iets kapot rijdt in terrein gedurende je garantieperiode weet ik niet of dat dan nog onder je garantie valt hoor ;) )

Groeten,

Martin

bewerkt door Martin_N
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En check je verzekering of die ook tijdens terreinrijden geldt.

De meeste verzekeringen dekken dat namelijk niet.

Daar moet ik ook nog eens in duiken..... :whistle:

Marco, ik ben met mijn TJ tijdens de proefrit naar een industrieterrein gereden en heb alles op een braakliggend terrein uitgeprobeerd. Natuurlijk niet spannend terrein rijden maar genoeg om te kijken hoe je 4WD werkt.

Wel even de graspollen uit de gril gehaald voor dat ik hem terug bracht :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb daar in een Soesje gereden als onderdeel van een combinatiearrangement.

Naar hun zeggen 'de beste terreinwagen ooit'. :wacko:

Eerlijk is eerlijk.... Het gat in de bodem zorgde ervoor dat ik de bodemvrijheid goed kon zien en de motor die uitviel op een helling zorgde ervoor dat ik wat meer vaart maakte om boven te komen.

Helaas heeft het nog aardig wat moeite gekost om van hun spam af te komen.

Als je wilt leren rijden, wordt dan lid van de Jeepclub.

Bij hun evenementen wordt je begeleid en krijg je uitgelegd hoe je moet rijden en waar je op moet letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben ook op zoek naar een off road mogelijkheid, met name om dit (goed) te leren. In mijn omgeving zijn er wel wat mogelijkheden om te rijden maar ik zoek eigenlijk meer een soort clinic of workshop. Weet iemand misschien iets?

De verschillende aandrijvingen heb ik inderdaad tijdens de proefrit getest voor ik de auto kocht. Het regende toen gelukkig stevig dus viel het niet zo op dat ie onder de modder zat :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het antwoord staat al boven vermeld......

Als je wilt leren rijden, wordt dan lid van de Jeepclub.

Bij hun evenementen wordt je begeleid en krijg je uitgelegd hoe je moet rijden en waar je op moet letten.

11 november is de JCN in Landgraaf, das in de buurt. Meer info: www.jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

anders ga je morgen naar weeze rijden is bijna om de hoek kijk op www.offroad-chalenge.nl is zowel voor de beginner als de gevordere ben er al meer geweest dit jaar zijn genoeg 4x4ers om je verder te helpen

Hey, hardstikke bedankt! Is inderdaad om de hoek dus we gaan er gewoon naar toe! De link naar de site is trouwens www.offroad-challenge.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Jeepclub heeft een z.g. Academy in november. Weet iemand hoe ik me daarvoor aan kan melden???? Via de site gaat dat niet.

Nog even een update:

In Weeze is er tegenover het off road parcours een afgraving. Daar is op zondagen niemand aan het werk (en er staat nergens dat je er niet mag komen) dus daar kun je lekker "spelen" ;)

Dat je door los zand niet te langzaam moet rijden weet ik inmiddels...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...