Spring naar bijdragen

Fuse Block - Overzicht Zekeringen - Xj 1988


 Share

Recommended Posts

Beste,

M'n XJ'88 wil niet meer aanslaan. Ik heb de indruk dat hij geen benzine meer krijgt. Ik zou van alles willen uitsluiten, en ben dus op zoek naar een overzicht van de zekeringen.

Misschien er wel een zekering bij zit voor de benzine pomp ?? Ik weet er zit ook een benzinepomp relay in de motorkap ... mag ik deze geween even doorlussen ?

Bedankt,

David

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK bedankt, dat kan me al verder helpen. Waar zit die krukassensensor zo ergens ?

Groeten,

David

De krukassensor zit op de bellhousing geschroefd, meteen achter het motorblok.

Als je twijfelt aan de brandstoftoevoer kun je dat even testen met het ventiel op de brandstofrail. (wel even iets ervoor houden om te voorkomen dat je een straal benzine in je gezicht krijgt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt mannen voor jullie suggesties. Alles nagekeken, maar het probleem bleef. Vandaag eens rem cleaner in de luchtfilter gespoten ... BROEM direct weg en overschakelen op gas.

Benzine pomp draait, dat hoor ik, dus dan de benzine filter eronderuit gehaald ... en wat denk je ... zat vol smurie ... morgen ochtend moet ik een nieuwe hebben en hoop dat dan alles werkt.

Ik had het moeten weten, want heb dit al vaker voor gehad met m'n oldtimers ...

Groetjes,

David

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Bon, na lang zoeken, is het probleem middag augustus opgelost ... Het aanvoerbuisje tussen bezinetankfilter en bezinepomp had een scheurtje, dus zoog hij steeds valse lucht aan. Ik hoorde ook geborrel in de tank ... Op zicht niets aan te zien, maar als je erop duwde zag je de sleur ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...