Spring naar bijdragen

Goede Jeep Cj Met V8 Automaat En Terreinwaardig


gert
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

lol..... gebruik de zoekfunctie maar eens met "Nigtevecht" -klik-

sorry ff off topic ... maar wat een verhaal zeg over die TJ ! ben blij dat ik toen mn zogenaamd nieuwe YJ stoelen bezorgd werden die vent heb gebeld en

100eur heb betaald inplaats van 400....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

inderdaad een raar verhaal, nogal dombo als je geen proefrit maakt, een beetje eigen schuld

ik ken die rob inmiddels, heb hem al een paar keer uit de blubber getrokken,want zijn jeep maakt niet veel klaar, aardige vent vindt ik.

De meningen over het wel of niet aardig vinden van Rob verschillen nogal. De 1 vind het blijkbaar een aardige vent en de ander kan hem wel schieten :thumbsup:

Maar als jij het een aardige vent vind waarom koop jij dan geen geprepareerde cj bij hem? Hij heeft er een aantal staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meningen over het wel of niet aardig vinden van Rob verschillen nogal. De 1 vind het blijkbaar een aardige vent en de ander kan hem wel schieten :thumbsup:

Maar als jij het een aardige vent vind waarom koop jij dan geen geprepareerde cj bij hem? Hij heeft er een aantal staan.

heeft meschien wel even zijn oren gekrabt en toen besloten

geen jeep te kopen die rob is een wolf in schaaps kleren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...