Spring naar bijdragen

geel bakje onder dashbord


Recommended Posts

op jeepsunlimited classic jeep forum wordt nu net geopperd dat het waarschijnlijk gaat om een kastje ter aansturing en afstelling van de remmen van een aanhanger.....

ohmy.gifohmy.gifohmy.gifohmy.gifohmy.gifohmy.gif

Dan schiet mij maar lek als dat zo is, want dan denk ik dat Jeep de enige autofabrikant is die de remmen van de aanhanger kan bedienen zonder elektradraad, lucht, oliedruk ??? want die aansluitingen zijn niet te vinden op je stekkerdoos van je trekhaak en verder hangen er ook geen extra leidingen onder de bumper waar je dan ook maar iets op kunt aansluiten.

Maar als het wel zo is wat je schrijft Buffalo dan ga ik toch wel heel ernstig aan mijn eigen kennis twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Jul 4 2005, 23:36

Beslist cruise-control.

<div align="right">

dabakkie da ken ik wel, daar zitten een hoop draadjes in en uit, maar wie weet welk draadje wat doet en wat de multimeter-reading moet zijn ?

oftewel; een schemaatje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dree@Jul 6 2005, 16:28

dabakkie da ken ik wel, daar zitten een hoop draadjes in en uit, maar wie weet welk draadje wat doet en wat de multimeter-reading moet zijn ?

oftewel; een schemaatje ?

<div align="right">

Schema staat in Haynes.. alleen nog de vraag wie die even wil inkijken. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...