Spring naar bijdragen

Wj Loopt Onregelmatig


Recommended Posts

ja als je flink gas hebt gegeven doe hij het niet meer olie is ook erg oudt nodig een grote beurt hebben en ik heb nog een vraagje zijn de motoren en bak betrouwbaar? ik reed er onderlaats mee \(moes veel remmen en gas geven veel drempels ) toen deed de bak raar als ik ging remmen schoot hij opeens vooruit en met gas geven hetzelfde net pf dat de cardanas bleef hangen ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere auto heeft goed onderhoud nodig en een 4x4 nog wat meer, vooral niets aan doen dan kan je daarna los over hoe vreselijk onbetrouwbaar zo'n jeep wel niet is. Daarnaast, als je fatsoenlijk antwoord wil krijgen, is het misschien wel handig om je tekst leesbaar te maken want dit gaat werkelijk waar he-le-maal nergens over. :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere auto heeft goed onderhoud nodig en een 4x4 nog wat meer, vooral niets aan doen dan kan je daarna los over hoe vreselijk onbetrouwbaar zo'n jeep wel niet is. Daarnaast, als je fatsoenlijk antwoord wil krijgen, is het misschien wel handig om je tekst leesbaar te maken want dit gaat werkelijk waar he-le-maal nergens over. :frusty:

Zoals ik al zei: :huh::wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...