Spring naar bijdragen

4X4 Hoogstraten


wimbo
 Share

Recommended Posts

Hallo daar

Dit weekend deelgenomen aan 4x4 Hoogstraten. Er waren wel enkele Nederlandse medejeepers, maar toch wel weinig gezien de nabijheid van de grens. We hadden wel nog enkele Jeeps kunnen gebruiken om al dat Toyota en Suzukie geweld te counteren. Moet wel gezegd dat al die mazoutstoven de buitenlucht daar grondig bedorven.

Maar laat ik starten met het begin, nl het vertrek.

Ik had thuis met de CO afgesproken om 8h30 en zo een vroege start te maken. Na het starten van de wagen kreeg ik die maar niet in versnelling. Enkel tandengeknars kreeg ik eruit. Bij nader onderzoek geen olie meer in reservoir koppeling.

Even bij gevuld en ontlucht en op weg met reserveolie. Gelukkig had ik de versnelling in neutraal bij het starten. Stel je voor dat ik effe door de muur bij de buren op bezoek ging ;-)

Eens aangekomen bleek de parking voor sommige wagens al een opgave, stel je maar voor hoe dat 's avonds eruitzag.

Het terrein lag er goed bij ondanks de hevige regenval, slechts enkele stukken waren afgesloten. Helaas liepen de toeschouwers rond op het parcours wat het wel gevaarlijk situaties creëerde. Een ongeval is snel gebeurd en dat kunnen we in onze sport wel missen. Een positief punt voor de organisatie is dat er gratis hogedrukreinigers ter beschikking waren na het evenement. Zo konden we proper gewassen en zonder modder in de velgen huiswaarts.

De prijs was 50 Euro per dag en 90 voor twee dagen, maar voor een hele dag was het terrein al een beetje te klein. Na de middag was het met momenten filerijden dus om 15h ben ik huiswaarts gegaan.

Al bij al een mooie organisatie en een leuke dag. Volgend jaar ben ik er weer bij.

post-6445-0-70662400-1315841245_thumb.jpg

Mvg

Wim

post-6445-0-70662400-1315841245_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...