Spring naar bijdragen

Niet Kunnen Openen Topics


michel1972
 Share

Recommended Posts

Heb al een aantal keren meegemaakt dat ik naar een topic op zoek was en dat topic vond maar het niet kon openen.

De ene keer krijg ik de tekst kan webpagina niet openen en de andere keer gaat alles soepel. Ook het weer terug keren van een topic naar de startpagina geeft geregeld kan webpagina niet openen.

Foto's uploaden gaat trouwens ook niet volgens plan.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovengenoemde link is ook door mij niet te openen, maar zijn er ook topics verdwenen met de overgang van het oude naar het nieuwe forum? Ik had ooit eens een topic project XJ gestart en die wilde ik weer nieuw leven inblazen, maar ik kan het hele topic niet meer terugvinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup er zijn meer post verdwenen, een week of twee terug op zaterdagmorgen heel vroeg, was het forum in ene blaauw gekleurd, ipv modderbruin, dit heeft maar een minuut ofzo geduurdt, daarna was de kleur weer normaal, maar waren diverse verse berichten verdwenen, waarover diverse mensen ook wat gepost hebben in de dagen daarna!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nagevraagd....tijdens de vakantie van Mav is er een backup terug gezet van 1 dag ervoor.

Die dag is dus verdwenen.

Maar ik mis een topic (en wel meerdere) van langer terug.

Als ik bijvoorbeeld op mijn profiel klik en dan zoek op topics die door mij zijn geplaatst, staan daar lang niet alle topics die ik ooit heb geplaatst.

Ook als ik dan ga zoeken in de betreffende fora (XJ, Projecten) vind ik niet de topics waarvan ik wist dat die er destijds wel stonden.

Dus blijkbaar is niet de gehele database van het oude forum overgezet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovengenoemde link is ook door mij niet te openen, maar zijn er ook topics verdwenen met de overgang van het oude naar het nieuwe forum? Ik had ooit eens een topic project XJ gestart en die wilde ik weer nieuw leven inblazen, maar ik kan het hele topic niet meer terugvinden.

Deze? http://www.jeepforum.nl/topic/7016-beginnersproject-ducs-xj

Maar ik mis een topic (en wel meerdere) van langer terug.

Als ik bijvoorbeeld op mijn profiel klik en dan zoek op topics die door mij zijn geplaatst, staan daar lang niet alle topics die ik ooit heb geplaatst.

Ook als ik dan ga zoeken in de betreffende fora (XJ, Projecten) vind ik niet de topics waarvan ik wist dat die er destijds wel stonden.

Dus blijkbaar is niet de gehele database van het oude forum overgezet?

Zoekfunctie "vind mijn inhoud" is idd gelimiteerd op datum van 1 jaar.

Algemene zoekfunctie niet, zo vond ik ook jouw project weer terug......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...