Spring naar bijdragen

8-9-10 Juli JeepCamp Weekend Landgraaf


Ab
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik las iets op de jcn site. dat ze dit evenement voor de 2e keer organiseren. maar volgens goed ingelichte bronnen klopt dit niet helemaal. en is het de 1e keer dat ze dit evenement organiseren

Waar ben ik dan vorig jaar geweest!

Dat was toch ..of toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook net aan gemeld. Alleen is het me niet goed duidelijk of je ook nog de camping zelf moet reseveren.

Heb dit wel aan gegeven bij het inschrijven .Is dit voldoende of moet je zelf Reseveren???

Groetjes Wim.

Wim, je moet zelf de camping reserveren. Dit kan door of te bellen of te mailen met ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik las iets op de jcn site. dat ze dit evenement voor de 2e keer organiseren. maar volgens goed ingelichte bronnen klopt dit niet helemaal. en is het de 1e keer dat ze dit evenement organiseren

Blijkbaar toch niet zulke goeie bronnen.....misschien moet je zelf eens gaan denken ipv "bronnen" na te praten. <_<

Overigens hebben we met de camping gesproken ondertussen. Kampvuur is niet meer expliciet uitgesloten. Mits het vanaf nu niet 2 weken erg droog wordt mag er wel een klein vuurtje gemaakt worden.

/me pakt een beschaafd vuurkorfje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:( helaas... wij gaan het niet redden...

Vandaag koppelingscilinder defect en ik kan het zelf niet maken.

Wordt dus een probleem om de Jeep op tijd voor Landgraaf klaar te hebben...

Een ieder die wél gaat; véél plezier gewenst en tot een volgend evenement!

Mvg John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:( helaas... wij gaan het niet redden...

Vandaag koppelingscilinder defect en ik kan het zelf niet maken.

Wordt dus een probleem om de Jeep op tijd voor Landgraaf klaar te hebben...

Een ieder die wél gaat; véél plezier gewenst en tot een volgend evenement!

Mvg John

Welke cilinder is defect John? Heb je een manual, een Chilton bijvoorbeeld, kun je precies terug vinden hoe je het moet vervangen. De cilinders kosten rond de €100,- in beide gevallen. Met een beetje wil gaat je dat best lukken :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke cilinder is defect John? Heb je een manual, een Chilton bijvoorbeeld, kun je precies terug vinden hoe je het moet vervangen. De cilinders kosten rond de €100,- in beide gevallen. Met een beetje wil gaat je dat best lukken :yes:

Hey Ramon,

de slave cylinder (zie foto,weet de nederlandse naam eigenlijk niet) is lek.

Bak en dergelijke moeten dus los en dit is iets wat ik helaas niet zelf kan doen.

Heb hier ten eerste het gereedschap niet voor en ten tweede is het niet iets op straat te doen...

Ik heb het dus helaas moeten uitbesteden :angry:

Ik hoopte dat het de hoofdcylinder was,ook een bekend YJ-kwaaltje,maar de olie loopt bij de koppeling naar buiten.

Onnodig te zeggen dat ik het met € 100,- niet ga redden :(

Maar ja,ik laat dan meteen ook de hele koppeling vernieuwen,ligt straks toch allemaal open.

Is ie weer nieuw...

Slave Cylinder.bmp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ramon,

de slave cylinder (zie foto,weet de nederlandse naam eigenlijk niet) is lek.

Bak en dergelijke moeten dus los en dit is iets wat ik helaas niet zelf kan doen.

Heb hier ten eerste het gereedschap niet voor en ten tweede is het niet iets op straat te doen...

Ik heb het dus helaas moeten uitbesteden :angry:

Ik hoopte dat het de hoofdcylinder was,ook een bekend YJ-kwaaltje,maar de olie loopt bij de koppeling naar buiten.

Onnodig te zeggen dat ik het met € 100,- niet ga redden :(

Maar ja,ik laat dan meteen ook de hele koppeling vernieuwen,ligt straks toch allemaal open.

Is ie weer nieuw...

Ah,je hydraulisch druklager.

Valt wel mee om dat te doen hoor; halve dag werk als je ook je koppelingsplaten gaat vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...