Spring naar bijdragen

8-9-10 Juli JeepCamp Weekend Landgraaf


Ab
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk terrein! Voor elck wat wils!

Ik hoop wel dat het deze keer wat gezelliger is op de camping dan vorig jaar! Een heeeeel klein kampvuurtje moet toch mogelijk zijn? Wij maken met de club toch nooit grote fikkies?

Als het ff kan ga ik er bij zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop wel dat het deze keer wat gezelliger is op de camping dan vorig jaar! Een heeeeel klein kampvuurtje moet toch mogelijk zijn? Wij maken met de club toch nooit grote fikkies?

We zitten nu iets vroeger in het jaar, dus hopelijk iets beter weer.

Het kampvuur zal een probleem worden, de camping staat dit simpelweg niet toe, dat hebben ook wij dan te accepteren :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen kampvuur betekent geen nederdalende aswolken op en in auto en tent. Ik zie dus een duidelijk voordeel. Heb toch ff flink moeten poetsen na dat fikkie in Knullwald.

Voor de rest iid jammer dat er geen kampvuurtje is, het zij zo.

Is een groot vuurkorfje met degelijke onderplaat ook verboden?

Ff wachten op de uitnodiging en dan schrijven we in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik las iets op de jcn site. dat ze dit evenement voor de 2e keer organiseren. maar volgens goed ingelichte bronnen klopt dit niet helemaal. en is het de 1e keer dat ze dit evenement organiseren

Uit mijn bronnen heb ik vernomen dat jij er weer niet bij zult zijn dus waarom reageer je weer zo negatief? Snap echt de ballen van je antwoorden af en toe.

OT

Ik zal er de zondag bij zijn zoals het er nu naar uitziet :P

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik las iets op de jcn site. dat ze dit evenement voor de 2e keer organiseren. maar volgens goed ingelichte bronnen klopt dit niet helemaal. en is het de 1e keer dat ze dit evenement organiseren

Ben blij dát ze het organiseren!

En of het de eerste,tweede of derde keer is...als het maar niet de laatste keer is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

richard wil daar niet staan :P

/me heeft de camping niet uitgekozen. Ben blij toe dat het deze keer eens niet door mij komt :P

Overigens hebben we met de camping gesproken ondertussen. Kampvuur is niet meer expliciet uitgesloten. Mits het vanaf nu niet 2 weken erg droog wordt mag er wel een klein vuurtje gemaakt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...