Spring naar bijdragen

Inor 09-06-2011 T/m 16-06-2011


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Vanmiddag met Ed en Janjeep effe staan praten. Ziet er nu toch uit dat we ook meegaan. Deb moet nog even op d'r werk checken. Zal met de standaard Grand(mis de YJ :( ) toch om sommige stukkies heen moeten rijden, maar tis alweer te lang geleden dat ik op Inor geweest ben. We hebben er wel zin in! Gewoon er tussenuit :D Maar Ed zoals gezegd bel ik je nog even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, Arjan en ik zijn van de partij. Was vorig jaar ook zeer goed verzorgd. Hoewel ik in de wandelgangen een onverlaat heb horen roepen dat het slecht georganiseerd was. Wij hebben in ieder geval genoten en dat willen we wel weer. Opdat deze onverlaat zn mond gaat spoelen en anders maar wegblijft. Wij gaan plezier maken met ons aller vertrouwde jeepees.

Groet

Herman

Organisatie was vorig jaar inderdaad prima.

Allemaal vrijheid, blijheid, dus wat wil een mens nog meer!?

Inor hebben we wel weer gezien, dus deze keer gaan we niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag met Ed en Janjeep effe staan praten. Ziet er nu toch uit dat we ook meegaan. Deb moet nog even op d'r werk checken. Zal met de standaard Grand(mis de YJ :( ) toch om sommige stukkies heen moeten rijden, maar tis alweer te lang geleden dat ik op Inor geweest ben. We hebben er wel zin in! Gewoon er tussenuit :D Maar Ed zoals gezegd bel ik je nog even.

Goed plan Nils..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag met Ed en Janjeep effe staan praten. Ziet er nu toch uit dat we ook meegaan. Deb moet nog even op d'r werk checken. Zal met de standaard Grand(mis de YJ :( ) toch om sommige stukkies heen moeten rijden, maar tis alweer te lang geleden dat ik op Inor geweest ben. We hebben er wel zin in! Gewoon er tussenuit :D Maar Ed zoals gezegd bel ik je nog even.

Met een Grand kan je toch ook goed meekomen..naar wat ik me kan herinneren cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, Arjan en ik zijn van de partij. Was vorig jaar ook zeer goed verzorgd. Hoewel ik in de wandelgangen een onverlaat heb horen roepen dat het slecht georganiseerd was. Wij hebben in ieder geval genoten en dat willen we wel weer. Opdat deze onverlaat zn mond gaat spoelen en anders maar wegblijft. Wij gaan plezier maken met ons aller vertrouwde jeepees.

Groet

Herman

verklaar u nader :rolleyes::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zo we stappen net binnen.

Een top lang weekend gehad en eigenlijk geen problemen gehad.

Het terrein lag er perfect bij,en weer genoeg everzwijnvlees zien lopen daar.

Hele leuke groep mensen bij elkaar daar.

Iedereen die mee is geweest bedankt voor alle gezelligheid,het was werkelijk toppie.

In het bijzonder Theo en Willy voor hun gastvrijheid.

Foto's en filmpjes volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was zeker een heel goed weekend, wij hebben enorm genoten van het terrein rijden en de gezelligheid van mede jeepers en jeepsters maar ook van de kinderen.

De groep was niet groot maar wel heel gezellig zeker ook de de tent van Theo dat als praathuis fungeerde.....:D

Foto's zet ik er vanavond op, de camera ligt nog in de Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...