Spring naar bijdragen

Lift Kit Usa Verzendingskosten


Recommended Posts

Goeie avond,

Even stel ik mij voor vermits ik nieuw ben op dit forum: Ik ben Johannes, woon in België (Brussel) en rijd sinds Juni 2010 in een Jeep Grand Cherokee 4.0L LPG van 1999.

Sinds korte tijd ben ik van plan een verhogingskit te kopen voor mijn WJ. Op Amerikaanse sites heb ik interessante lifts gevonden, maar de verzendingskosten blijken heel hoog te zijn. Rond de 500$.

Kennen jullie een goedkopere weg om een verhogingskit te laten opsturen?

Dank en tot snel,

Johannespost-6091-0-81300900-1297549644_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Bedankt voor de hint. Ik heb eens rond gekeken op ebay.de, maar veel heb ik niet gevonden voor een WJ. Eén liftkit van Rough Country die niet helemaal volledig is voor meer dan 1000€.

Het zou fijn zijn mocht iemand een link doorsturen met één of meerdere adressen voor niet te dure verhogingskitten voor een WJ.

Dank,

Johannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Johannes

ook welkom hier op het forum

Let wel op met een liftkit in Belgie

Daar zijn ze op de keuring niet blij mee

mijn Jeep was het eerste jaar gewoon goed gekeurd

2de jaar afgekeurd op de verhoging

niet confirm gelijkvormigheids attest

het ligt er net aan welk keuringstaion of keurchef

Dat is weer het nadeel van Belgie

wel is het nog steeds leuk de belasting op lichte vracht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.ironrockoffroad.com/ heeft wel het een en ander voor de WJ.

Met de huidige dollarkoers zijn de prijzen wel leuk, helaas komen daar nog de transportkosten en over het totaal nog de afhandelingskosten, invoerrechten en btw bij :angry:

(natte-vinger-berekening: neem het genoemde bedrag x 2 in euro)

Het wordt dus een kwestie van alles even goed doorrekenen, maar misschien toch wel interessant gezien de prijs van bijvoorbeeld een 2 inch Budget Boost bij ASP-Eberle (557 euro) Klik Hier

Succes!

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ondertussen iets wat rond gekeken en heb het volgende gevonden:

http://www.automobiles.de/Fahrwerk-Jeep-Grand-Cherokee-WJ-1999-2004

Het is slechts een 2", maar volgens het geen dat ik lees, zou IronMan een goed merk zijn. Zijn blokken van 2" daar boven op, aan te raden, of is het beter in eens een 4" verhogingskit te nemen met de hele aanhang?

En überhaupt; lijkt dit een goeie aankoop qua prijs?

Antwoord op keuring: ik schrijf mijn Jeep in Frankrijk in (k'heb daar een adres), dus ik betaal geen wegentaksen en de keuring is veel soepeler.

Bedankt voor de info,

Johannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een verhoging dmv alleen veren of blokken gaan je vooras en achteras niet meer in het midden staan. Je assen schuiven een heel klein beetje opzij naar de bijrijderskant. Er verandert niks aan je rijcomfort en levert ook absoluut geen problemen op maar ik ken iemand die al wat bredere banden onder zijn jeep had zitten en met zijn 2 inch blokken steken zijn banden meer als 3 cm uit buiten zijn wielkasten aan de bijrijderskant en daardoor kwam hij niet door de apk. Hij kon toen kiezen tussen smallere banden voor alleen bij de apk keuring of bij elke apk keuring de blokken verwijderen.

Als je de jeep 4 inch wil verhogen komt er veel meer bij kijken. Als jij de veren + blokken wil gebruiken om een 4 inch verhoging te maken krijg je 100% zeker een auto die misschien wel een gevaar op de weg gaat worden. Bij een 4 inch verhoging moet je ook de volgende dingen aanpakken.

Langere shocks , Drop pitman arm , andere trac bar , andere disconnects , andere control arms zowel upper als lower enz enz. Een dergelijke verhoging die helemaal compleet geleverd wordt kost ook beduidend meer maar als deze zaken moet je wel veranderen als je 4 inch wil haan verhogen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...